Monday, April 18, 2016

Beyonce Drops Lemonade Extended Trailer


Over the weekend Beyonce teased her fans with a sneak peek of her next project Lemonade [click here if you missed that].

Last night Queen Bey dropped an extended trailer setting the BeyHive ablaze...


31 comments:

Anonymous said...

Sooooooo, This shit look like the purge...

Anonymous said...

Super creepy. I'll pass.

Anonymous said...

first chicken
then hot sauce

NOW lemonade

NEXT watermelon or bananas

Anonymous said...

Umm ok

Anonymous said...

I'll be tuned in!

Anonymous said...

@8.08 and heartbrek "I been dranking, watermelon."

This looks likenit was left off the last album. I'm a fan but I wish she change it up a bit. Time will tell.

Anonymous said...

can yall posters EXIT outta this beyonce post for once and post your comments on the other topics on the blog?

we wanna see your comments about monica & shannon, or your comments about the other topics...

Let my comment be the last one here.

Anonymous said...

this is very disturbing. Beyonce has a real dark side, like everybody else, except she wants yall to pay to see hers

ugh! . . .

Where is Stevie Wonder. We need a good love song up in here. Later for all this dark, i'll let you see me if you pay me, stuff.

This is not art. This is Beyonce purging herself of her demons.

No, thanks. Everything she has ever done, has been overdone

Anonymous said...

I said to myself, so she the Blair witch now.
Any time she tries to get deep, it always comes across as trying to hard and with a title like lemonade how deep can it be.
"The more you try, the less you are"

Anonymous said...

yes. be authentic. not calculating. it comes off as insincere and contrived, which is exactly what it is, when you're in the music business as a business, and not the artist you claim to be.

business moves are calculated.
art is free expression

manipulating free expression for profit comes of not genuine, but just trying toooo hard

Kanyade said...

I like the visuals.

Anonymous said...

Will the mindless beehive be rioting in the streets? Tune in Saturday...

Anonymous said...

I didnt watch 711 formation or any Video from her porn album and won't be watching this

She had her time and she promoted absolute nonsense materialism anti education and color struck bs

Her jsy promoted drugs

F them

Anonymous said...

Beyonce is killing it this era. She is stepping way out of her comfort zone. I hope the haters dont act up.

Anonymous said...

Uh oh. Between this and the other videos, I smell weirdness. I know Beyonce takes orders, but I'm wondering what the larger objective is/What are they trying to communicate. Is this about the coming financial collapse?

Anonymous said...

Any 80's baby and below should know this aint nothing but a Madonna J. Jackson move...seen both of them do this shit from the 80's to the 2000's...some crazy shock reinvention to keep going...Only thing is with Beyonce she takes no breaks likes she's scared people will forget her...Too much damn exposure

Anonymous said...

I'm glad you said the "beyhive" cause I aint hear shit about it lol

Anonymous said...

Beyonce is overrated toxic trash who wants to be worshipped how lame ugh yuck

And self hating neegroes let her get away with her color struck nonsense

Anonymous said...

She wants to act so bad and HBO is the only place giving her a platform...

I can't wait to hear what Black Girls Talking and Another Round will have to say about this.

Anonymous said...

shrug looks like same ole same from her. i think all this "new" material is just stuff sony rejected from her last album. i remember lurker saying sony pretty much disliked that album so she had to come out of pocket to promote it herself. i bet this is the stuff she wanted on that album. but the hive will pay for it. better them than me lol

Anonymous said...

This shit looks like a freaking horror movie. WTF is wrong with her? I guess she's done all she could do--offering up her body and now obviously her soul to darkness, and now she's just letting us know in no uncertain terms.

Goodbye Beyonce--neither me nor my family will be paying or watching HBO for your ceremonial BS.

Anonymous said...

This girl has lost her fucking mind. If anybody is still a fan of hers at this point, they need their mind and soul examined. Beyonce reeks of pure evil.

Anonymous said...

Unless life also gives you sugar and water, your lemonade is going to suck.

Anonymous said...

@ 10 :23

7/11 WAS STRAIGHT UP DEMONIC AS HELL. OH MY GOD. HOW CAN PEOPLE NOT SEE IT??? She hasn't hidden it for years!

Anonymous said...

She's about to get dragged like never before for this dumb shit right here. I can't wait for the reviews to come in. Bout to get my laugh on.

Anonymous said...

RIP Beyonce. To your soul and career. lol.

Yes, I'm That Leah said...

Why didn't she put it on Tidal? What a hypocrite.

Anonymous said...

ANTIDiary copy

Anonymous said...

i don't like beyonce. but scared for her. wtf was that? seems evil as hell. especially when she is in that white outfit. looked like she was possessed.

Anonymous said...

^^^^^Contract obligations with HBO

Anonymous said...

She hits a police camera in this video. She's beyond dumb.

Post a Comment