Monday, March 27, 2017

Bernice Bergos Denies Dating T.I.


This week video vixen Bernice Burgos was publicly linked to married rapper T.I. by his estranged wife Tiny Harris in a series of posts on social media [click here if you missed that].

Bernice sets the record straight once and for all...

In an angry message posted on SnapChat Bernice insists she and T.I. are just friends and fellow bosses.

A post shared by @entertainmentforbreakfast on

26 comments:

Anonymous said...

Don't know what she said but just bc you're dating someone it don't mean sex must be involved. Did she speak English?

Anonymous said...

^^No.

Anonymous said...

She is beautiful. But yeah, I didn't catch what she was talking about either.

Anonymous said...

Damn!!!!I thought Bosses go to Theory Fitness not Planet Fitness(poor man's gym)

Anonymous said...

@ 6:46 LoL...So True

#1 She contradicted herself

"Ain't nobody waiting for p*ssy"
But if you are not the one giving it up...why comment on that specifically ???

#2 If there was no truth to the accusations then why get upset

#3 Eccessive profanity = Guilt

#4 TI doesn't have "platonic" beautiful "friends"

#5 She denied being a pass around BUT conveniently did NOT flat out deny having sex with TI

She would've been better off NOT responding at all & Let folks speculate.

She just gave Tiny the reaction that she wanted.

The Gag is TI hasn't spoke on it...
Bernice should've followed suit.

Now Tiny is going to milk this in an an effort to get attention and gain sympathy

#Games

Anonymous said...

Men and women can't really be friends. i have slept with most of my male friends. Even if they haven't had sex, she is still interested in him. She is probably waiting for the divorce papers to dry.

Anonymous said...

We don't know who she's 'dating' but what we do know is she has been called out by others in the industry, as being nothing but a high paid escort who has a pimp. Yet, she calls herself a "boss". Not gonna knock her hustle...do you, Boo, but she's much prettier when her mouth is shut.

Anonymous said...

@7:30 Good points.
But the FIRST thing out of her mouth was how "Nobody" is waiting for papers to be finalized


She offered a profanity-laced Denial at a gym to defend herself.

Bosses don't talk like that.
This glorified prostitute is a self- proclaimed Boss

At the gym, trying to work off that stress of getting called out. LoL

Pretty face with a potty mouth...

Silence is golden

Anonymous said...

T.I. definitely has a type. No brown or dark-skinned lovelies for him. Country azz midget likes the "exoticals." LOL

Anonymous said...

She seriously is not all that beautiful. I don't see it. She is no Cassie or Jessica White. She looks like your average cute exotical, video hoe thot.

Anonymous said...

I'd bet you $5.00 whatever they date, T.I. and Tiny will always hook up.

Anonymous said...

Whoever

Anonymous said...

who cares about this tired mess. TI look like a nub fingered hood rat..........

Anonymous said...

Tiny looks very good in that picture. I seriously PRAY that no ill effects happen to her because of the surgery.
On another note, The ONLY one winning is TI. He has women falling at his feet. Tiny has been RAGING ON social media for years. I actually feel bad for her. Zero sense and her codependent, ride & die behaviors painted her into a corner.
These other women, that know TI is married, they are just as sad.
Not one woman has won.
TI will walk away and be able to find a Virgin and live Happily Ever After.

Anonymous said...

@ 7:30PM You a lie. I got nothing but male friends and haven't fucked any of them and they haven't tried to sleep with me either. We talk and chill and hang out and talk shit about everything without shit turning sexual. Ya'll niggas are just too damn horny these days and weak in the flesh and will let anybody fuck. A nigga shouldn't fuck with no female if she had 2 or more sex partners in life.

Anonymous said...

@ 1:03.....

Like Bernice you need to broaden your vocabulary.

People RARELY marry the first guy that they Lose their virginity to.

Plus if a women has been married & divorced twice, that excludes them from being eligible again....Really???

Plus many relationships & marriages start out as Just Friends.

The average female out here is NOT living like Bernice

Too many wholes in your Logic

Anonymous said...

^^^Captain save hoes aka "my stalker" I answered you in the other Honice post!!

@9:39- I agree, look at her mugshot without all of that make up, airbrushing and weave; she's cute!

OT- Tip sure does like women who built their body and faces from surgeries!

Anonymous said...

Intially I thought that people were being to hard on this girl but after hearing her speak I am completely disgusted by her. I now believe that she is indeed a "high" paid escort and an average prostitute.

Anonymous said...

@4:51 Make no mistake about it...

YOU are tge stalker of MY comments and that is why I crowned you as just that

My stalker/ Fan / Frenemy. LoL

For the record, I am Team Tiny

BUT Tiny needs to be Team Tiny...

I just offer reality- based opinions

So I'm sorry if that offends you...

You ALWAYS try to attack me/ my POV

Yet you LOVE to copy off of me.

Imitation is Flattery...so i guess that i should THAMK you :)


Hey for those of y'all who don't know...
This chick WORKS for RWS

And chooses to Troll my IP address to come for me on EVERY Post tbat I comment on

I EXPOSED her a few days ago

This is why she still salty

Uh- huh....I see you:)

Anonymous said...

ALSO, Yyou came for me based on my 2:14 comment but sweetie I also wrote 7:05 comment as well...

So how am i on Bernice's side ???

You knew that too.

But just because i disagreed with your UNrealistc view, you resort to name calling and False accusations

As Per Usual...

Your antics are predictable LoL

Anonymous said...

^^^ wrote 7:05 AND 7:55...

So yeah, i accept your Apology.

But you need to stop telling LIES

Anonymous said...

^^^LOL!!
@9:19- I agree with you, she's cute but ratchet as hell! Throws on E-40's "Captain Save a Hoe"; "It`s 2017 and niggas need to miss me, be savin` these hoes, you know how these tricks be"!!

Anonymous said...

Snitch you need to release my IP address because apparently people ASSume that I am other posters!!

Anonymous said...

@10:53 Awwwe...

You're smiling because you got some attention

Your Welcome Stalker:)

BTW Nobody Listens to E-40...

Buh-Bye

Anonymous said...

This hoodrat sounds slow asf!

Anonymous said...

"And my motto is fuck a hoe and hit the throttle" (get the fuck up outta there after smashing)! Lol Let me go play the most recent and liked drivetime commercial. Is that E40's "Choices"? Yep! Is he getting enough credit? Nope! Lol

Post a Comment