Wednesday, July 12, 2017

Naomi Campbell Dating Tobacco Boss


Super model Naomi Campbell said to be dating Phillip Morris chairman Louis C Camilleri...

From The Sun
The Sun can reveal the supermodel has been enjoying secret dates and trips on a private jet with wealthy Louis C Camilleri, who is also a director of Ferrari.
Naomi, 47, met the divorced chairman of Philip Morris International, who is worth more than £150million, through her love of Formula One as they both attend grand prix races.
They have been to restaurants in London together and were seen canoodling in one.
A source said: “Naomi and Louis have been secretly dating for weeks. They’re all over each other when they’re out.

35 comments:

Anonymous said...

money talks, bullshit walks

Anonymous said...

Well who could resist such a handsome man....

Anonymous said...

Naomi put this out to say "you can have that Arab Rih, I got me a rich white man!"

LMAO

Anonymous said...

9:10A you made me spit out my Cheerios...haaahaa

Ron said...

Where can I find me a rich white man?

Anonymous said...

@Ron

I knew you were a fraud lol

Anonymous said...

GOO.FY.

Anonymous said...

Believe it or not Arlington Va is the US city with the most wealthy singles.....

Anonymous said...

I swear, I need to step up my hoe game. NBA what? Formula One in Europe all the way!!!! WOW!!!!

Chrissy Snow said...

150 million? Nah that dude is too broke for Naomi especially with that face.

Anonymous said...

He has the face of a troll doll. But what happened to her billionaires? Is she slumming it now?

Anonymous said...

R in NYC says:

I bet his goofy looking ass is a beast in bed.

Anonymous said...

@12:01 YES! And eat a mean box and butt!!!! I've had some older white men in my day and I am sad to say, they were the best lovers. The black guys (and I have been with a few) were kinda out for themselves. They didn't want to give oral, but wanted to be sucked on for hours, then have sex. The white ones were just so eager to please. My eyes water thinking about one of them in particular. I know this isn't true of all black men, just sharing my opinion and why I know this goofy looking man can probably screw one's brains out.

Anonymous said...

Ok maybe I'm off the mark, but I can't stand white dudes like him. Nevermind the unfortunate looks. But, I betchu he had a sweet and loyal apple pie baking, meatloaf cooking Marge at home and now in his mid-life, he decided he wants a black woman. A sexy black woman.

So all those years, (when he probably looked halfway decent) I'm sure he'd secretly lust after us but never had the balls to pursue. Smh.

Anonymous said...

@12:13. Do tell! Lol.
Ahh, I don't know. My vibes tell me this one can't last 2 minutes, especially with a Naomi.

Anonymous said...

Naomi, Naomi he is u-gly

SOME TEA said...

Blaaa, this is pure domination Fetish

FEMDOM PEGGING google those words

Here is some tea Nyomi met a Black British Escort named Mistress Kiana, who makes her living fucking wealthy white men in the ass.

Mistress Kiana taught her the tricks of the Trade now Nyomi is Pegging suoer wealthy white men who have a deep burning desire to be Dominated by Black Woman.

Also google Mistress Kiana Black Femdom

Anonymous said...

This pegging is the latest Celebrity sexual craze

ask Jay and Rihanna

Felicia said...

So those WHORE or MADAM rumors are sounding more truthful than ever..

Anonymous said...

R in NYC says:

I just had a visual of this dude on all fours in a dog collar and Naomi with a strap-on....aww yes they are definitely into some freak ish.

Anonymous said...

12:13 here! Yes my mind automatically went to taking it up the behind from a woman. No tea, no shade, but I've always wanted to do that. :/ Maybe Ive found my calling!

I troll it like I see it. said...

@12:44 PM. I was just coming to say the same thing, but not in those words. It's not dating for this madam, its leasing out the p*ssy for a few months or even a year, they can and do have contracts for such fuckeries, and doing all that fuckery 12: 44 alluded to.

Anonymous said...

R in NYC says:

@12:13

His goofy ass licking everything from the rootie to the tootie

@ 12:19 Meatloaf Marge probably only did it missionary now ole boy is making up for lost time swinging from the chandelier and shit.... Bwahahahaha.

WOW GOOGLE IMAGES said...

Google Femdom Pegging and Click Google images

Wow wow wow

L. Eller said...

Those glasses make him look like a white Lil darryl.

Anonymous said...

12:19

Very true they put up this facade and as soon as the kids are grown they go full steam ahead with the cheating. Im a receptionist at a golf resort and I could tell you the stories of all these wealthy white men who flirt and hit on me every chance they get.

Anonymous said...

Nothing like a nerd with great credit who treats you like a queen. Naomi needs to stop chasing waterfalls, see a Therapist and work on marrying this man. There's no future in bouncing around and she'll end up a joke in Europe if she doesn't tone it down soon. She'll always be fabulous, but she'll play herself trying to compete with these young nasty girls who'll do anything.

Anonymous said...

Omg, why did I just go look up pegging and black femdom and Kiana??? Dayum, the freaky deaky is real!!!!

I troll it like I see it said...

@4:23 PM I looked up that shit (pun intended) too. These people on planet have officially ran out of shit to do. And those men taking those huge plastic d*cks in their asses and getting fisted. They are going to need some diapers later on smh.

Anonymous said...

Lol @7:54....loooooooool

Mistress Kiana looks alot like Naomi Campbell. A A Whooole lot. Its uncanny, Naomi has the perfect Demeanor and temporment for Domination. So does Rihanna, Hmm, her and Rihanna were very tight at one time, was she teaching Rihanna the ropes Mistress Kiana taught her. Then Rihanna stole her clients...Whooooooooa, I just connected the Dots!!!

Anonymous said...

1:07 I laughed at "swinging from the chandelier" but you KNOW those type of "Eyes Wide Shut" type shenanigans really go down. I bet a "party" is unfolding as I write this.

Anonymous said...

I'm sorry! These pics and the femdom thing is making me weak! He looks like he can't wait and she looks like she's about to strap on!

Anonymous said...

Lol lol lol @8:39 Looks like snitch may have already known the Tea. Cause like you said those pics up top are comical , read between the lines hilarity

Anonymous said...

I wish I could get paid on the side for pegging wealthy yte men
"sighs"

Anonymous said...

12:57 A simple ad on craigslist or listcrawler.
Saying exactly " Black Mistress looking for slaves"....is all it takes and your in business

Post a Comment