Monday, July 16, 2007

Kelly Rowland Collapsed On Stage


Kelly is in Nigeria promoting her new CD, Miss Kelly, and she fainted on-stage in the middle of a song. She was taken to a local hospital, treated for dehydration and released. Her ass probably slipped on some baby oil. Next time ease up on the leg grease, Kelly.

(E Online)

34 comments:

Anonymous said...

First, BITCHES! Ooh, i've ALWAYS wanted 2 do that.. Dont give a fuck bout Kelly, tho..

Anonymous said...

Bitch, you ain't right...

Opinionated Diva said...

lmao...I was thinking the EXACT same thing! She has enough oil on those legs to grease an entire scalp!

Anonymous said...

Ya'll are all wrong!!!!! She has nice skin, she doesn't need all that oil. Oh and Nigeria? What the hail?

Anonymous said...

Your comment about the baby oil shit was real disrespectful! There is a time for the jokes, and this just isn't the time!!!! Grow Up!

Anonymous said...

...."local hospital" as in witch-doctor??
Did u expect her to be flown to the the US of A because she passed out on stage?

Anonymous said...

2:06 PM!

SMH..You sound very ignorant. Don't you think there are hospitals in Nigeria??

Anonymous said...

That TON of leg grease look a hot mess unless she wants to be a pornstar. We all know she isn't into sex so maybe that's not a good career for the horse face.

Anonymous said...

why she always gotta have so much grease on her legs thats nasty

Anonymous said...

why must this chick forever be slathered down in Crisco

Anonymous said...

Poor Kelly. It's good she's ok now.

Anonymous said...

neither her nor Michelle have ever stood out as too special compared to Beyonce...thats why she is working so damn hard she falling out trying to get a lil shine next to beyonce's bright light! and its working by the looks of that BET vocal performance she gave!

she shoulda asked Bee if she needed a background singer!!

Anonymous said...

oh yeah and she do look real slick about the legs!!!

Anonymous said...

yup...its true...her legs look like my new radiator...

but i like kelly

too bad she's..."dehydrated".

Anonymous said...

oh, and to the IDIOT who said, "witch doctor"

you are an american embarassment.

Anonymous said...

Yea to the fool that said "witch doctor" - u re fucking ignorant.

Anonymous said...

WHY SHE GOTTA USE SO MUCH OIL THO THIS IS GETTIN OLD SHE LOOK SHINY AS HELL ALL DA TIME SHE PROLLY FAINTED FROM THA REFLECTION OF THA LIGHT OFF HER FO HEAD

WWW.MYSPACE.COM/THAGRINDAHOLIC
CHECK THA NEW TRAX

Anonymous said...

Thats how I like em, nice and shiney!!!

Anonymous said...

Ive left my house with shiny vaseline oil legs like that too.. I desperately tried to rub my arms on my legs to take it off. She said that she didnt like her legs ont he cover of that King mag, but yet shes doing the oil thing again.

dont give a damn said...

she need to sell some oil off her legs, maybe the price of gas will go down..

karma said...

I kinda feel bad for her hope she's okay, but in all seriousness how do you not know to drink water if your thristy. It should not get to the point that you get so dehydrated that you pass out.

Anonymous said...

Oooh chile, somebody help dis girl!

blahblah said...

"Dehydration" is Hollywood's code word for "she fell out from an eating disorder." She's dehydrated because she's not eating like she should be, too busy trying to keep from actually having a shape.

Anonymous said...

kelly didn't have that outfit on when she fell.

Anonymous said...

blahblah said...
"Dehydration" is Hollywood's code word for "she fell out from an eating disorder." She's dehydrated because she's not eating like she should be, too busy trying to keep from actually having a shape."

Or she could be on that stuff.
Dehydration is a bluff.. PUHLEESE!

Anonymous said...

Way too much oil. It looks nasty.

Anonymous said...

Her elbows and arms, look DRY compared 2 her legs.. did she run out of Cisco?

Anonymous said...

DAMN thats alota crisco. Albert Fish would have a fiesta with her legs.

Anonymous said...

kelly need to gain some weight.

Anonymous said...

With all of that oil on her legs I'm wondering if Kelly walks around smelling like vinegar....

blackgirlsrule! said...

It's called KARMA for the time Michelle fell on BET and Kelly and Beyonce kept singing and moving...LOL!
I think Kelly is beautiful greesy legs and all!

blackgirlsrule! said...

@ 2:06 I can't tell if your being sarcastic or if your just not to intune w/ the rest of the world.
I've been to Nigeria THEY HAVE HOSPITALS!!!

Anonymous said...

Kelly is one ugly bitch

Anonymous said...

Oh lord she got some really beautiful legs, I want to kiss them.

Post a Comment

.