Tuesday, August 09, 2011

Random Tweets



59 comments:

Fabian said...

Sucks for her

Anonymous said...

Does anyone care......seriously?

Anonymous said...

WoW i hate when they have to replace another person for they role it dont always work out for that person

Anonymous said...

if this is true then she is really dumb for fuckin that up

Anonymous said...

Now why would Queen Latifah make a stupid move like that when she has a hit show with THOSE main cast members?

Anonymous said...

How hard is it to replace someone who can't act?

dreadee said...

^^co-sign, why fuck up your money like that!

Anonymous said...

Doesn't In Touch Weekly also tell us every week that Brad & Angela are fighting over Jen or some other starlet? And feature the Kardashians every week? I haven't seen this anywhere else so I'm not buying it.
I lost all respect for Jawn after he dismissed black women with 'get a perm' comments on Twitter.

Anonymous said...

She is still hot. I'd fuck the shit out of her. If she was my wife I would put up with all the diva shit for life.

Hey Stacy, do hustler this time.

Anonymous said...

If Latifah were going to replace someone that can't act, then LisaRaye would've been first in line.

@ 4:48, thanks for that tidbit of info. Now who in the heck is Jawn Murray?

BB Daily said...

Stacey has always been my favorite. I have all her pics. And when I say all, I mean ALL...

nba is fixed said...

If this is true, I will no longer watch "Single Ladies". Stacey Dash was the only reason why I watched!

nba is fixed said...

Anonymous @4:55:

Instead of doing Hustler, she should do a sextape!

Anonymous said...

PR STUNT MUCH? MAYBE A LIL DRAMA UNTIL THE SHOW RETURNS NEXT SEASON. I HAVE A FEELIN STACY DASH WILL BE ON DECK...

Anonymous said...

@ 4:48 - EXACTLY! Now WE are citing In Touch of all rags as a source? The fighting on set was reported when the show began - In Touch is probably JUST getting THAT story...

Anonymous said...

Well, one of two who cannot their way out of a paper bag. Let's guess who the other one is (she ain't blond).

Samuel L. Blackson said...

@BB daily
I have them ALL too. Ms. Dash don't mind bustin it open. I wouldnt mind neither.

And when I first saw this show I didnt know if it was a reality show or acting. seriously

Anonymous said...

Looking for a replacement! Damn, replace her with the woman that does those 'thats the power of Pinesol baby' commercials!

Anonymous said...

In Touch Weekly is a tabloid magazine. They're no better than National Enquirer. Snitch should have waited until a cast member's verified twitter page confirmed this or wait until a reputable media source reported this like TMZ.

I like the show Single Ladies BTW. It has grown on me. Someone who should be replaced on the show should be the girl with the accent who's an intern at the boutique. Her accent is terrible. You can't even tell what accent it actually is or what she's saying. Her acting is also emotionless. Lisaraye needs work true enough, but everyone is overlooking that blond girl who's the intern on the show because she is absolutely horrible! How she was casted is beyond me. The producers made a big mistake with her. They also need to get April and Lisaraye's characters better wigs.

Bee Gee said...

@4:46

Cuz Stacy wouldn't give her the pussy?

Anonymous said...

When did "In Touch Weekly" start reporting on chitterling channel black TV shows??

Anonymous said...

I'm gonna go along with 5:38
Stacy probably led Queen Latifah on and when she didn't deliver... bitchbye!

ZsaZsaDarling said...

Why not just cancel that ratchet ass show altogether?

Anonymous said...

won't be watching w/o Stacey, she was the only one that was worth watching it for..

the rest of the cast, aren't even rememberable.
bad, decision for the show Queen.

not interested anymore. if this is true.

Anonymous said...

Latifah did it for Lisa Raye....wow,Lady Diamond a sneaky bitch...no wonder that island threw her off of it....but she better watch it,Latifah gonna want to get that cooty cat now that she done lifted LadyDiamonds competition off the show,

Anonymous said...

Queen need to fire all of them. Not a one can act. I watched the 2 hour pilot and I swear I saw the sun rise and set. That shit never seemed to end. I ain't been back since.

Anonymous said...

Anyone know why Jawn left TJMS, btw?? Is he posting this on Twitter cause he doesn't have an "official" platform to report on??

Anonymous said...

I hope Queen Latifah does try to find a replacement herself! Or there will be loads of used ate out dissapointed women leaving the auditions with throbbing sore vaginas!

Anonymous said...

does not I meant above

Anonymous said...

I agree. They should get rid of the intern she can't act to save her life. Her acting is horrible. Lisa Raye and Stacy are the main attraction IMO. They always look so beautiful and their stylist keep them on point. It is refreshing to see black beauties representing.

Anonymous said...

Big mistake!...Stacy was the best actress...plus she is so thin and pretty!

Anonymous said...

I won't be watching anymore. I watched the show to see what she was wearing. And if they're going to get a replacement - is the new girl going to play the same part? Though she can barely act... no one else will be able to play that role so cutely..... Just saying.

Anonymous said...

If she's off the show then I'm off the show. Oh Well, it's been nice.

Anonymous said...

I don't think Stacey Dash is all that in the looks department. She's not ugly, she's a nice-looking woman, but like Halle Berry, I don't see the fuss about her looks. I find LisaRaye more appealing, even with her ratchet attitude and non-existent acting.

Anonymous said...

If they really did fire her, they should not recast the role. Stacey was that charcater.

Anonymous said...

This sounds like some of Lisa Raye shyt. I'm telling you Lisa Raye had something to do with this if Stacy has been fired.

Anonymous said...

Vivica Fox may replace her... Then you really got some ghetto shit about to start

Anonymous said...

Her ass was probably fired because she couldn't act worth a shit. In saying that, there could have been some jealousy because she's definitely the most attractive.

Anonymous said...

Just because In Touch is a tabloid doesn't mean it's wrong. The Enquirer breaks real shit all the time. That said they got rid of the wrong person. That other broad on the show can't act a lick. It's really hard to watch her.

Anonymous said...

I hope this ain't true cause at least Stacey is the most believable as an actress on the show.

Anonymous said...

@8:25, what does that say about the show?

Anonymous said...

CO-SIGN and High 5
"4:46 PM, How hard is it to replace someone who can't act"

There's plenty pretty vixens Queen Latifah can manipulate into embarrassing themselves.
YBF said Kelly Rowland is getting her own show, maybe this mess is it, she is friends with the King's fitness lover, so there's a connection.
Who else would give Kelly a lead role but VH1 or BET

The One and Only ANON1 said...

Anonymous said...
In Touch Weekly is a tabloid magazine. They're no better than National Enquirer. Snitch should have waited...until a reputable media source reported this like TMZ.


Ahh! Don't sleep on the Enquirer.

The One and Only ANON1 said...

_________

I guess Latifah's had it up to here ^

What? I had to. Meh. I'm going back to bed.


Enjoy...

http://www.youtube.com/watch?v=B_Ys5db8WKw

Anonymous said...

Word is Vivica Fox & Tamala Jones are joining the cast. Also, this show is being shopped to HBO/Showtime for a adult-extreme series.
If this show goes to HBO em', goodbye LisaRaye!!!

Anonymous said...

If this is true, I won't be watching anymore!!

Anonymous said...

mmm I spell PR.

Anonymous said...

i heard it was because she and lisa ray did not get along...and lisa was always complaining everytime dash was late to the producers. you know lisa is a diva too! now they can only be one queen B and latifah should have told them she was the queen B and squashed that shit, but no! so now dash is gone.

Anonymous said...

I bet they are paying Lisa more money then her and shes upset. Or because they have her looking like a whore going from one man to the next. Didnt lisaraye run old girl off from that show ALL OF US?

Yeah, Whatevah! said...

Y'all, Stacey is 45 years old and her uterus is ready for the BIGZ HISTORECTAMAY! She is going through middle age CRYSESSISSISS and she don't even know her name right naw! Let her kill some muhhhs and strangle, stab and catch a case during this time! She deserves it! Her mugshot will be priceless! She can't control dem hormonesesiss!

Anonymous said...

I think that Stacy made the show more then the other girls. Lisa Raye is basically playing a smart mouth hoes who doesn't know that she is hoe until she is in the right environment, to me that is not a hard role to play. Stacy brough more of that real women to the show, plus she always looks nice in her clothes and she is a hopeless romantic. They could have least let her stay on the show for another season, Lisa comes across to me as woman who never learns and who thinks that rules and terms don't apply to her. To me her character and acting abilities don't compare to Stacy but we will see if the show will last. She hasn't done a lot of role to call the shots and othen then Diamond who still is a role like Kesha what else does she have on her acting resume?

Anonymous said...

@ 4:15 am I guess you can say that about all the wemen on the show. I have to say they all looks good to be in their 40's. And as for acting, Queen need some acting training herself, then again they all may have the same acting coach. "looking side eye"

Ateya said...

Add me in Queen...I will do it!

Anonymous said...

Get rid of the white girl with the fake ass british accent. She is INCREDIBLY horrible and adds NOTHING to the show. I can't understand what she says most of the time. She could be taken off the show without an explanation and no one would notice.

Anonymous said...

Yeah I agree with the previous statement. The phony british chick needs to go. Get her the fuck off that show. She can't act worth a damn.

TheBarberLadu said...

They can match Stacy Dash's skill set by choosing any B movie actress on late night Cinemax. She is CRAP! And so is LisaRaye! And so is the white girl!! But the storyline is good. I think they could scrap most of the cast and start over with the same story and it would be a hit all over again. We should really be giving BIG UPS to the WRITERS of this show cause we are not tuning in to see Lisa Raye or Stacy Dash's limited acting range as they can only pull off sassy/bitchy and clueless airhead, respectively and they dramatic pauses that they use to death...

Anonymous said...

6:05..You are right on the mark

Anonymous said...

@6:05..I saw the sun rise and set"

LMAO...that's funny as hell!

And that show is beyond terrible...some of yall aint got no damn taste if you think them heifers acting...acting real bad is what they doing! UGH!!

Anonymous said...

I hope this is not true. I love the show AS-IS and I can't wait for season 2!

Post a Comment