Tuesday, April 17, 2012

Royce Reed Blasted by Boyfriend's Baby Mama


Basketball Wives Royce Reed is dating Tampa Buccaneer Dezmon Briscoe and last night on Twitter Dez' baby mama came for Royce. One of Dez' jump-offs did too...

The whole thing started when the mother of Dez son, Christina Nero, taunted Royce on Twitter claiming she and Dez were still having sex and then posted the text messages to prove it.



Royce didn't believe Christina and went back and forth with her on Twitter and then posted her own texts from Dez disputing his baby mama's claims.




And if that wasn't bad enough another girl jumped into the fray with text messages from Dez of her own.




Christina's Texts from Dez are below








73 comments:

Anonymous said...

Hoes can be so simple. If a man has moved on, let him move on.
Have some respect.

Anonymous said...

AHHHHHHHH SOOKIE SOOKIE NOW ....WHERE MY DAMN TEA I MEAN DRINK

Anonymous said...

Royce needs to sit her lil rat lookin azz down.

Heffas kill me thinkin that a man who is (allegedly) not treating his own child's MOTHER with any respect...is gonna treat your slutty ass any different.

Royce is all on BBW's shown being a slut with lingere on IN FRONT OF A FULL CREW OF CAMERA MEN, PRODUCERS AND OTHER VARIOUS ON-lookers...how good would that look to that small child..who WILL see it when he's old enuff?
I never took to Royce, her looks are average...and the only thing she can do to avert from that fact..is pop her coochie...remember in a previous season when she did that project hooker dance for Evelyn???

Watch for Royce to pop out a baby for this young dumb..full of c*m bum...in the near future. She needs them paychecks.

Anonymous said...

First he fine as hell....he looks like Lil Romeo. Second....I knew it was too good to be true that a Black woman could actually find happiness. Typical ghetsto ass shit....his baby mama need to move the hell on and get a life and raise her son.

The only dummy is the baby mama why you want to have sex with a man that never see's your son? Are u that ugly that can't pull no other man....for a Mexican you aren't that cute so I could see why you went to a black man who thinks anything light is cute.....move on with your life little girl.

Anonymous said...

Im not saying she lying. but you can easily add his name to anybody's number and say its him. I dont like Royce either but this Christina chick is clearly a dumb hoe. only hoes would post stuff like that for the world to see.

Anonymous said...

How he treats his BM has nothing to do with how he is going to treat the next woman....If that is the case why do so many men marry the next woman and not the baby mama....The man has clearly moved on and was only interested in some booty which he shouldn't be doing anyway....however we are talking about a Black woman's happiness and we all know how Black men kill it every chance they can no matter how loyal we are to them!! Re-read the text please.

Anonymous said...

Omg I went to high school with him smh

Anonymous said...

Royce is just as dumb as Fantasia. In fact dude does kinda favor Antwuan.
And for all of yall saying the BM should move on, it seems like Dez is the one still double dippin. It'll be kinda hard for the BM to "move on" when they have a small child to coparent together.
The one who really needs the therapy is Royce, she's always saying on BBW's how shes "so busy and active" yet she has time to go back and forth like this on Twitter? Even Royce's own daddy threw up his hands in disgust with her and stopped speaking to her because she keeps spinning from man to man. THAT in itself is very telling.
You can take the ho out of the project....etc.

Anonymous said...

PANK LIPS UNITE!!!

Anonymous said...

11:29

You can move on when you see that your child's father is a lying cheating dog that is dirty dippin, I see why women and men place blame on women when relationship's fail...the writing is on the wall and you ain't reading it....simply put he is just not that into you, he doesn't see his child and all he want is some ass....give up years of your life waiting for that nigga to change it won't happen, ask Mashonda Dean!

Anonymous said...

@11:26, how a man treats 1 baby mama can be a direct indication of how he will treat the next zombie he can hypnotize. Check out the post on this and other blogs, about the dude with 10 kids from what was it 8 baby mammas. How many of THEM did he NOT marry...just like he didnt marry the baby mama before that one...or the one before that one, etc.
Women kill me ready to leap in front of speeding trains for these low class negros who creep, wanting to blame the baby mama (ALONE) for that low life's actions. Moving on should be mutual, even if he does "only want some ass." What, he's not capable of controlling his urges? And if that's all he wants is a piece of ass, something must be wrong with Royce's because shes obviously more than willing to give it up.
#ifuonlyhadabrain

Anonymous said...

Next thing we know she will be naming Royce and Dez baby, move on we all have been there....don't waste years of your life over no man....it ain't worth it.

Anonymous said...

The one who really needs the therapy is Royce, she's always saying on BBW's how shes "so busy and active" yet she has time to go back and forth like this on Twitter? Even Royce's own daddy threw up his hands in disgust with her and stopped speaking to her because she keeps spinning from man to man. THAT in itself is very telling.


@11:29 PREACH!!
---------------------------
LMAO!!

Anonymous said...

11:34

Well Cromartie is married now and making 32 million. I am no fan of Terricka either she is a stuck up bitch....however he MARRIED HER not the hoodrat, the lawyer/Miss Universe, or the Mexican he married the video chick that had a daughter from a previous relationship. Them baby mama's sounded like one night stand looking for a condom to break and they still didn't luck out, he can't even name all his kids for goodness sake. Call a spade a spade....move on girl....it happens to everybody including me. 4 years I wasting my life....never again...don't make the same mistake I did...

Anonymous said...

His # is 214-274-2281-Give him a call...don't know why snitch blurred it out...Her # is....469-835-9343....Her's is disconnected, but that what it is....

Anonymous said...

Royce is not ugly but shes not as pretty as some of the other women on that show. I'd say Royce, Kenya and Suzy are in the same league. And while all of these heffas are beefing, Dezmon is laughin his ass off & singing "eeny meeny miney moe...tonite which one will be my silly hoe?"

Anonymous said...

I don't think Royce is going anywhere, that nigga fine as hell.....you have your heaux Kim K, and co....let us have the lil romeo look alike.....he 22 too, girl get your rocks off and what happens happens if it's meant to be then so be it....if not at least you had fun....with his sexy ass....whoooooo

Anonymous said...

Royce get off of this blog,get off twitter and go manage your "dancers." BTW how's that book you "wrote" selling?

LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Tells it like it T.I.S. said...

lmao 11:44. That young buck is only sowing his wild oats. He's not serious about any of these chicks. If he does give Royce a ring, it'll only be so he can get more camera time. And I'll bet that VH1 will foot the bill for the ring. Like with Ocho Stinko.

Anonymous said...

First off, he is not fine. Just cause he's high, bright, neon yellow red bone, does not make him cute. He's just OK, like Royce. ANd Evelyn is just OK, with all her botox and 20 pounds of makeup.

Two, he's playin all 3 women. A MAN LOVES YOU,

WHEN HE GETS ON ONE BENDED KNEE AND SIMPLY

SAYS "WILL YOU MARRY ME?" THAT'S HOW YOU KNOW A

MAN LOVES YOU. NOT IF HE SAYS "I LOVE YOU". AND

DEFINATELY NOT IF YOUR HIS "MAIN CHICK"

Anonymous said...

Ocho Stinko.....lol
*********************
He looks like a turtle....ugh, he think he is fine as hell too. #NOT

Anonymous said...

ANOTHER ONE OF THESE DL DUDES CONNING THESE LAME FEMALES THAT'S CHASING AFTER HIM! DUDE SUCKS DICKS!

Anonymous said...

Kubler-Ross 5 stages of grief

1. Denial
2. Anger
3. Bargaining
4. Depression
5. Acceptance

All you little girls please read this, you will thank me later.

Anonymous said...

Women are the ones left with the baby/kids in the end while the man is free to start all over. Ladies You have to carry your own condoms and protect Your body! Most of these babymamas know these guys less than a minute and end up having kids by a Stranger because he's popular in some way. To many women are home rasing kids by themselves because Yes you played yourself for falling for bs strangers kick so sweetly. In those text dude seems interested in ASS that's the only point that was proven. Men will fluck any split open especially a lame easy one so Smarten up respect and protect yourself. Behaving like a bitter brat only empowers them and makes then feel like they can have you when ever they want to. He was telling the Royce chic on Tv that he wanted to put a ring on it and texting the other chic I want to have sex. There's nothing wrong with taking your time to Really see if a man/woman is parent potential and a life partner. The world is getting over populated with babymamas and random bastards.

Anonymous said...

SO ITS ROYCE FAULT THAT HER BOYFRIEND IS ALLEGED TEX-TING HIS BABY MOMMA ? WOW.... NO WONDER WOMEN ARE IN SUCH A MESS. BM GOT SOME ISSUES WHY IS SHE FIGHTING OVER A MAN WHO DOESNT WANT OR RESPECT, ALL HE TALKED ABOUT IS GETTING A NUT WITH HER. ROYCE NEEDS TO PUT HIM IN CHECK THEN MOVE ON. PEOPLE THINK BALLERS ARE SOMETHING SPECIAL. BUT IN REALTY

Ingmar's Prophetess said...

See, they be arguing/worried about the wrong damn thing. Instead of rapping with that nigga about sex and some bitch named Royce, she shoulda been asking that nigga where the money at for the kid? That's the ONLY conversation I would be having with a mofo. As a matter of fact, he bet not fuck with me UNLESS he asking me how much I need for the baby this month?

Fuck the dumb shit. She can have your dick, but I need that money, boo, and the sooner the better. The baby gotta eat, ya feel me?

Anonymous said...

"He never claimed you to me." And just WHO are you young lady? He claimed her to the world on BBW. Not that I'm taking sides...I'm just sayin. Also, this is the stupid shit I can't stand about women. Clearly, he's playing them all and their anger should be directed to him, not each other.

And Christina (DezBriscoeJrMom...really?)...how is she in one breath gonna mention she's still having sex with him and in the next make him out to be a dead beat dad. If he's such a bad father, wtf does it make her to still be sleeping with him? Sad because all these people are adults.

Anonymous said...

Ingmar, in her other messages (seen on another site), she said to him that she didn't want to speak to him unless it was about their child and she assumed that meant they would never speak. Made herself look even more stupid cause all the while she was laying it low and spreading it wide, he supposedly wasn't doing anything for his child.

Anonymous said...

Don't think that Dezmon is innocent because he's not I know one of my friends that smashed him and he always goes around telling people that he's not really with royce and all that other bs. Overall all 3 of them are dumb as fuck, him for making his bm think that he still loves her and he want them to be a "family, royce for thinking that he's not cheating on her and also broadcasting her business to the world, and the bm for believing his bs lies

Tells it like it T.I.S said...

@Anon 12:03 of course he was on tv telling Royce he wanted to put a ring on it..that was in the SCRIPT!
I'll bet you that once these shows go off of the air, or once the story-line is dead..all of these high priced rings, cars, etc...that are ON LOAN to VH1 via product placement, will disappear.
Reminder: what happened to Flava Flav's mansion...or I love NY's mansion...or Real & Chance's ranch? Name me just one couple that had a reality show romance,,,that are STILL together and the show is off the air??
*Katt Williams voice* Don't worry, I'll wait.
I rest my case.

Tells it like it T.I.S. said...

Oh, and who's to say that ALL of these tweets aren't fake as hell, and being used to drum up more viewership for BBW and this Royce/Dezmon storyline? A few seasons ago, Royce was about to be written off the show because she was so boring. Then suddenly, you saw her getting into fights, & cat brawls and magically...her contract was renewed.
Its entertainment.

Anonymous said...

Lol, I bet he is double crossing Royce w/her dumb a$$, she know damn well she was up there tryna pressure him into proposing or some shit... I think she more into him than he is to her but, hey whatever, I will be here laffin my ass off when she wit a new man like she is every season, get rid of her already.. lookin like a damn thundercat... YUK

Anonymous said...

I think Royce is the best looking one. She just has a STANK attitude. Shaunie looks good too. Evelyn Lasagna looks like one of the people who died and just turned into a Zombie on "The Walking Dead."

Anonymous said...

I haven't read this post yet. I just wanna say 'Dude's lips are sexay!'

That is all.

Anonymous said...

lookin like a damn thundercat... YUK


LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hottestchickinthegame Lets Go Lake Show! said...

I have wanted to like Royce for the longest time because she seems real but I can't because she comes across as so DESPERATE and therefore leaves her self wide open for man after man to just use her! She has talked about marriage with every man and she has had every man on the show at some point and they use her for the publicity and move on! When will she get the picture!

Her father is right and I understand why he is angry with her! SHe is so needy! She needs to pump her breaks! She wants what she wants SOO bad that it's written all over her face! She is such a mark! This isn't the first dude she did a lingerie show for on camera! This isn't the last dude she was so called gonna marry! And why does she have to talk about all of them and bring them all on the show? Isn't this like her 4th relationship on the show plus Dwight Howard and her son is what....4 or 5?

Why does she find it so hard to just let shit happen naturally! Date him for a few years and then decide! By that time, you get to see who a person really is and if you really want to be with them. You get to see if they have what it takes to make a relationship work or if he is really interested in doing so. You already have a baby by a ball player, your in your 30's when will you learn? Besides that, how much do you think you can really expect from a 22 year old man let alone a 22 year old ball player that already has 1 kid (that you know of).

As for these other hoes...well...hoes will be hoes!

Anonymous said...

And for all of yall saying the BM should move on, it seems like Dez is the one still double dippin. It'll be kinda hard for the BM to "move on" when they have a small child to coparent together.
---------------------------
I bet if you ask a man if he'd like to go back and fuck every bitch he's ever been with, he'd say yes. A man has no problem moving on while still fuckin the last bitch. That's how they're made. As far as having a problem moving on having a child to co-parent, that's just a consequence of being so damn irresponsible. Just because it's common doesn't make it right. JMO.

Anonymous said...

Free blow job, dp, hit it raw. Hurry up call abi 6476880322

Anonymous said...

Y'all and Royce need to go onto Oyfh.info (NSFW)and go to "why you mad royce" dude was busted photoshopping his dick and sending it to chicks. It all got aired out on twitter by some chick called ohyoufancyhuhFB.

She then reported the chick and had her twitter account suspended. This heffa knows her man cheats. Smh.

Anonymous said...

Oh.. And the site has pics has several photos of his photoshopped dick he posted on twitter to some cum buckets..

The dude is trifling and these sad hoes are busy making excuses over him and fighting over him.

Parents need to raise their daughters better! Maybe then they would know their worth.

Anonymous said...

Here is a link lmao!
http://www.oyfh.info/p/y-u-mad-royce.html?m=1

Bee Gee said...

Keep ya hoes in check!

Anonymous said...

Date him for a few years and then decide! By that time, you get to see who a person really is and if you really want to be with them.
**********************
Although I am team Royce, TIME is not on a woman's side, it doesn't take a man a few years of being with you to decide what he wants to do with you, clearly he just along for the ride. I applaud her not being bitter however she does come across as desperate she needs to change her strategy tho.

Anonymous said...

When white women see multiple men is called "dating" and living the single life....when Black women see multiple men its called "desperation".....it has the word d in it right.

Anonymous said...

Royce needs to take her own child and get some respect that's why the judges are not giving her shit Dwight is right.Be a woman find your own man stop all this childish shit that's why you were treated the way u were by Dwight Howard you want to be treated that way as as a Mom you know how men LIE DUHHHHHH

Anonymous said...

Here's another story for you Snitch

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2131340/Beyonc-takes-baby-Blue-Ivy-visit-Solange--bonding-nephew-basketball-game.html

Anonymous said...

Notice she now has a baby bag.

Anonymous said...

These baby players need to take notes from West Indian Archie. They documenting too much shit.

Anonymous said...

these baby mommas kill me saying that there baby daddy is this that and the third then as soon as he wants to have sex its yes w/ no hesitation...#stupid

Anonymous said...

SMMFH @ this high school bullshit.

Seriously, all of them look a damn fool.

Bee Gee said...

@9:48 - And that's that..

Anonymous said...

If I was Royce, I wouldn't play into shyt a BM say because they're always going to want to be in a relationship with the man they had a child with, but life goes on and if the BM doesn't have since to see that when she watched him and Royce do their thing on TV, then she's a fool for still wanting the nicca...smh. Get a new man boo??...Dez ain the last dude on earth! Az for the jumpoff, obviously she means nothing at all...i mean look at how he came at dem hoes.."I want to have sex" thats giving you the option to either be an azz and give him sum or not, he didn't say "i want to be in a relationship" or "I want to get married"...he basically said "lets fukk?" you down or not LMAO! But obviously Royce is the leading lady boo.

#StopLettingNiccazWin
#IfHeAinNoGoodHezNOGoodForAnybodyINcludingYOU
#MoveOn

stop letting hoes convince you that your man don't love you...this shyt is coming from the same bytches that would take him back in a heartbeat and rub it in your face, find out for your fukking self FIRST!

#PeopleChangeEVENMen

dreadee said...

Whatever. All these women are dumb as hell! I mean, what's the purpose? Yikes! Let the shit go and move on and let Royce and him be. Dumb ass broads make it bad for the rest of us.

Anonymous said...

On the real, I am sick and tired of these celebrities and celebrities by association airing their dirty laundry on social networks. It's buffoonery at its finest! It makes them look classless and tacky! They have more than the average, but in truth are ignorant miserable ass people. Everything is not for the world to see. There is such a thing as a private message. You don't see white folks battling back and forth as much on social networks. Nikki deleted her twitter. All celebrities should follow suit. I like them less and less each day because of these social networks. They don’t deserve to have the things they have.

Anonymous said...

Parents need to raise their daughters better! Maybe then they would know their worth.
________________________________________________
There it is! Black men are the poster children for the Seven deadly Sins. People need to realize your whorish behavior will pass on to your off-spring.

Let me say this the little girls today probably have mothers and fathers who exhibited the same type of behavior. I see no need to go back and forth with the other woman! But it's common!

I have friends who have attacked the other woman. One incident in particular the father just stood back and let the two women fight.

Women have been killed over penis!
If he does not won't you move on! Stop having children with men who refuse to marry you!

Society loves to follow the examples in the devils manual. Idolizing the devil could get you killed.

Anonymous said...

@9:00 AM a story you !!!!

Anonymous said...

@11:44 YES MA'am...Royce has the option to get hers hunnIE...she is in her 30's and she still pullin 22 yr olds, if I were her I wouldn't give a damn bout dude enough to want to marry him no time soon, uh....but I will tap dat azz until i GET READY to stop. BM DM and TExT DAT!!!..lol

@12.38 OK, please school dem hoez

cuz Royce got a BD she clearly has moved on from, BMs take notes. JUST BECAUSE you were irresponsible (including me) to have unprotected sex with a man does not make him entitled to marry you and once you push that baby out, please don't forget the risk you took by doing so...MOVE ON! If the nicca didn't put a ring on it before you had the baby, there is no garantee and really no REASOn unless he trully LOVES you and can't be without you for him to marry you AFTERWARDS boo.

#LifeLessonsAreHardButLearn
#ItsTOOOOooMAnyFishInTheSea
#GetOverIt

NiyabinghiObeahWomanWarrior said...

@11:18 PM
Oh lawd I was glued to my computer monitor reading this shit clutching my imaginary pearls lol damn this is some high school shit for real!!
Royce sista gurl I like you, but this is not a good look that nigga is trife as hell, he's also giving off a gay vibe with them well moisturized Neyo pink lips, those lips look like they have kissed a few penises. listen to your daddy girl, he ain't neva lied!!

Anonymous said...

Like a pack of dogs fighting over a bone . . . . SMDH

Anonymous said...

This is sooooooooooooooo childish on so many different levels. Grown ass women crying over a nigga that don't want you anymore and one jump off posting her texts and the niccas number online. Remember a time when whores stayed quiet because they knew their place. Those times are gone and dead!

It really bothers me that grown ass women are really ranting on fb and twitter over a dog ass nicca. Women please have some shame and keep that shit to yourself. Too much information and no self respect.I'm only 27 and I know better.

Anonymous said...

now to do this is real simple..... take a number, change the name in the contacts to deazmon, have that person who is probably your home girl's # send you stupid text messages... simple simple simple. hoes are so simple. men continue to just breed with hoes. why dont they want respectable women? is that too much work for them to do? does being with a hoe make them feel more like a man? i need some answers

Anonymous said...

yay bee gee co signed me!!!--- i'm a fan

Anonymous said...

wait. is this a different guy than the pic she tweeted w/him and her son taking a nap that had a lot of people up in arms?

Anonymous said...

What his BM fails to understand is that if it isn't Royce it will be another woman. So get yo life (In my Tamar voice)

Anonymous said...

@1:35pm so true they should try to find a good man sidenote: why Royce like her men so fruity loking give me a man's man anyday!

Anonymous said...

Current chicks, stop letting the EX-chicks bait you...ignore them & let them have the desperation tag...if your man is cheating, you'll find out soon enough...handle that behind closed doors...if you don't have pride in yourself, at least have some for your CHILDREN...& we wonder why "some" kids get bullied at school, it's b/c there daddies have 10 different kids with 10 different women, while he is married to their mother & their mothers having a Twitter fight over their cheating ass daddies with other women!!! #dobetter & #growup :-/

Anonymous said...

10:43am, you betta tell it!!
12:48pm, ok lol

These baby players need to take notes from West Indian Archie. They documenting too much shit.
----------------------
LMMFAO!!
"Brother Malcolm!"

Anonymous said...

i wld never agure or fight over a man they know who they want 2 be with

Anonymous said...

I swear I thought this article was about Royce the 5'9" when I scrolled by fast, lol. I was like, "since when did Royce the 5'9" 'come out'? I had no idea, lol

Anonymous said...

Not that looks should be a priority over personality and compatibility, but I was like "yeah right royce"
Royce may be a cool chick, but she has no lips, no body, she looks average as f*ck and her weave ain't even banging, so I didn't believe a young athlete would be willing to settle for Royce, maybe an average guy working in the same office might settle for a plain jane like Royce, but a young athlete, I'm doubtful. Maybe if he was one of those spiritual types that meditated and practiced abstinence, maybe he would go for royce because of personality. Remember that episode of Girlfriends when Persia White was dating that eccentric guy who didn't want to have sex just wanted to be spiritually connected, I could see plain jane Royce catching one of those, but a horny young athlete, I don't think she can win that, and one who has a baby momma still flirting with him, DEAD END royce, let that go, you knew better. If Jennifer could get an ugly athlete to adore her and evelyn non-black hoe ass couldn't get one to marry her after 42 years and Vannessa Bryany non-black ass and Tiger's foreign wife couldn't get a non-cheater, Royce did you think you really could with your little boy body? She better get a gay one like Kim Zoiziak

jarriafancee said...

Wow I feel sorry for Royce getting played
Girl your daddy tried to tell u but u didn't listen

jarriafancee said...

Wow I feel sorry for Royce getting played
Girl your daddy tried to tell u but u didn't listen

jarriafancee said...

Wow I feel sorry for Royce getting played
Girl your daddy tried to tell u but u didn't listen

Post a Comment