Thursday, April 17, 2014

Jaden Smith to Play a Cross Dressing Slave


Will and Jada Pinkett-Smith's son Jaden will play a cross-dressing slave in his new film…

According to reports Jaden Smith has signed on to star in 'The Good Lord Bird' as cross dressing slave Henry 'Onion' Shackelford.

The film, adapted from the best-selling book, follows Onion, who is mistaken for a girl, as he joins famous abolitionist John Brown for the raid on Harper's Ferry that sparked the Civil War.

59 comments:

Ms. Lee said...

...Because, Hollywood.

Tippie Toes said...

Wow interesting at Harpers Ferry I've crossed it so many times.

But um - I don't know why all these slave movies coming out now but yeah - don't drink the water.

Niyabinghi Warrior said...

A cross dressing slave?? okay its time for that big ass earthquake to take hollyweird down, in this muthafukken Mercury hour with the moon waxing in Scorpio trine with Neptune I invoke the energies of the Dark Goddess to grant that my will be done on earth and fuck hollyweird all the way up Ase-O!!!

Anonymous said...

Y'all better not say shit about Jaden and this role. Y'all were stanning so hard for ugly ass Lupita who played a typical female slave role and like clockwork, she was rewarded by Hollywood for a coon role well-done.

Anonymous said...

Cross dressing slave movie? I suppose there aren't any little known, straight, upstanding, and powerful black men to acknowledge in our history through film... smh.

IAINTMADATCHA said...

And the induction begins. SMDH

Anonymous said...

How TELLING...
He was born for this role ....literally

*hands "parent of the millennium" award to will AND jada*

Anonymous said...

Black people will never progress because:

1. They use slavery as a reason for everything wrong with them.
2. They beg for slave reminders like slave movies, and then demand the slave actors be rewarded for playing slaves.

Yo, every other race is ahead of Black people at least by 200 years.

Magick said...

SMH

Working overtime much Hollywood??

Anonymous said...

Will and Jada are really trying to force their spawn on us. These kids aren't all that good. I mean can he really pull this dramatic thing off. Didn't know slaves were cross dressing back then.

zeeedeee said...

If they're gonna spotlight a cross dressing slave I hope they include the backstory about the rape and sexual torture that the slaves (male and female) endured at the hands of their owners..i doubt the role will help his "career" eithier

Niyabinghi Warrior said...

@11:27 PM
Go somewhere with that shit, your on every Lupita thread throwing shade, why a dark skinned sista who looks like the original mothers before our bloodlines got fucked up and mutated by mixing with the diseased animals of the planet? bitch pipe down and leave Lupita alone your insecurity is showing your probably some fat yt bitch who can't stand to see one of the original looking Nubian beauty get some shine, and for the record I never saw that movie, I don't watch slave ass movies, fall off Lupita clit already, I'm positive you will never in this life or any other life for that matter come close to who she is, sit down hoe and if you black kill yourself at least I know the insecure krakka and why they try so hard to shade up when they are shook, your ass on the other hand the race does not need.

Anonymous said...

Whoever called Lupita ugly must be blind....

Anonymous said...

Enough with the Slave movies damn! Im starting to think these producers are getting off to this or somethin. Cause I'm black and after Roots and Amistad I've been done with the slave movies.

Anonymous said...

Said 11:31 aka, Vanilla Ice "...Yo, every other race is ahead of Black people at least by 200 years."

Anonymous said...

@Niyabinghi Warrior,

Ho, please sit down with your Sista Soulja Hocus Pocus Helter Skelter Fairy Dust shit. Me having an opinion has nothing to do with me being insecure. I think she's ugly and that's my opinion and I'm sticking with it. YOU are the insecure one because whenever a person doesn't gush over Lupita and her skin color, you bitches come out all in your feelings. Everybody doesn't like skinny, dark women with nappy hair. Period.

Anonymous said...

When wil it end?

Anonymous said...

Why?

Anonymous said...

Doesn't he already play that role in real life.

Anonymous said...

Slaves, criminals or cross dressers are the only roles that Hollywood( and really the world) seems comfortable putting Black men( and by extension the whole race) in. They will try trick us by using a story that has some historical base but in reality they are just trying to reinforce negative stereotypes and remind the klan member that still lives in a lot of these so called "progressive" people of a time when they controlled everything. It is time to stop feeding the machine, stop blindly going to ALL of their dumb ass movies. The only thing these demons understand is money and the only way to be heard is to affect their pockets.

Anonymous said...

Here comes Al Sharpton, Jesse Jackson, Eric Dyson, Cornel West, and the NAACP to boycott this

Niyabinghi Warrior said...

@11:38 PM
And there it is nappy headed dark skinned LMBAO I knew your insecure ass was being eaten alive by jealously nappy headed bitch check the genetic nappy hair is 9 ether the original hair type, when you go up in space you see us, bitch the double helix of the DNA represents us and that 9. I ain't even going to waste time with your ugly ass, ain't nobody checking for no pale, ugly freckled can see every vein in their thin ass skin, I knew you would reveal yourself sooner or later. don't get mad cauze your mutated ass ain't got that beautiful melanin that looks like you were kissed by the sun Goddess herself, as for the sista soulja hocus pokus shit yeah you keep fucking that chicken you self hating ass fuckers are a mess, your so shook when any of us embrace and love us, you can't stand it, bitch your energy right now is amber your so filled with rage, jealousy and envy you want to die, don't blame me cause you hate yourself you mama and whomever else should have instilled self love in your tragic ass, keep hating hoe.

Anonymous said...

Why? If it's not a slave movie, it's their biblical movies, and remakes. Didn't go see D'Jango, 12 Years a Slave and I won't support this.
No matter what black folks do we will never progress because they don't want us too. Look at the poor countries in Africa, look what happened to Haiti when they fought back years before our time! They are one of the poorest countries because they weren't down with being enslaved, and have suffered ever since up until this very day. Here in the US look at our own history. Whenever blacks went against the grain they were punished, killed, and made examples of as a reminder. Sorry for the rant and typos, but these slave movies every year is getting ridiculous. I mean seriously, what more can one learn about such a cruel time in US history?

Anonymous said...

"...your Sista Soulja Hocus Pocus Helter Skelter Fairy Dust shit."
Whoever wrote this, I may have to live with you, bc I just holler at my job...LMBO!!!

Mental health disorders is real!

Anonymous said...

@11:31 Obviously I don't know you, but if you are a Black person, I hope you are in school and you are upwardly mobile. We need more clear thinkers like you up here.

Anonymous said...

First 12:18, Come live with me, boo. I keeps it real 100%. Lol.

Anonymous said...

Someone help me understand...Is this apart of the Homo Agenda or not?

Anonymous said...

Yes chill with the slave movies... Every race on this planet have been slaves at one point or another, but we are the only race who constantly gets reminded of it.

Anonymous said...

Why are they keep tryin to make this kid happen? He is also doing another Karate Kid movie

Anonymous said...

12:17 we can learn, Who owned, directed, organized and profited off the slave trade. It's the Ashkenazis, but they cannot reveal that part. They can only show you their pedofile ways as they are writing, directing and filming the movies. Afterwards jerk off to their pedo way right in front of our eyes because they jacking off at the stupidity of blacks with award shows.

Anonymous said...

@12:17 We give too much power to "They". I've left that downtrodden the White man is holding us back mentaliy go along time ago. I'm better for it. We as Blacks have a slave mentality/hood , mentality. That holds us back more than anything. We wait on the White man to give us things. All og the Blacks in Hollywood'if they pool their own resources can build a studio and put out the projects they want. Its the same for any business. But we want to whine an complai anout how the Whit man treat us. Get up'and take'comtrol'of your own life

Anonymous said...

Apologies for the typos

Anonymous said...

DO WE REALLY NEED ANOTHER SLAVE MOVIE??!!! Since none of us are getting our 40 acres and a mule...IM OVER IT!!

Anonymous said...

Doesn't he do this in real life as well?

Anonymous said...

Six Degrees of Separation anyone???
Legend of Bagger Vance maybe?

THE BLACK MALE EMASCULATION AGENDA IS IN EFFECT

nba is fixed said...

In unrelated news, director Bryan Singer is being invesatigated for drugging and raping a 15 year old boy!

Anonymous said...

Can they please get him to relax his brow? Willow smarter, in retirement. This kid being used for the holliwierd agenda, sad. They're crappy parents, and crappier Negroes!!

Anonymous said...

'12 Years' won Best Picture, so of course Hollyweird is gonna churn out more slave films in hopes of making money and winning awards, and also to make the faux liberals/closet racists feel better about themselves for 'caring' so much about the 'plight' of Black folks that they 'honor' them by depicting them as poor, downtrodden slaves at the mercy of cruel white masters. They get off on that shit, they really do. Like someone said on Twitter, "I bet Quentin Tarantino masturbated while watching Kerry Washington get whipped", or something to that effect, in regards to "Django Unchained". And Black folks will support that mess, instead of boycotting it. I'd rather Black actors not work at all than see them only as slaves, or cooning-ass sidekicks. That's why I wish there were a viable Black Hollywood, like South Asians have with Bollywood, and East Asians with films in their respective languages, so we wouldn't be so dependent on White directors and producers to hire us and tell our stories from THEIR point of view.

Oh yeah, and this, too: "THE BLACK MALE EMASCULATION AGENDA IS IN EFFECT" re: Jaden's role.

Anonymous said...

Ho, please sit down with your Sista Soulja Hocus Pocus Helter Skelter Fairy Dust shit

^^^^^LMAO

Anonymous said...

1:47 The black male emasculation started in slavery and has not stopped since.

Anonymous said...

"Bryan Singer is being invesatigated for drugging and raping a 15 year old boy!"

@nba is fixed - He'll probably get a standing ovation at an awards show and/or a special Oscar, like Roman Polanski and Woody Allen, seeing how the predators in Hollywood like to protect and honor their fellow perverts. I doubt anything serious will happen to him. Plus, this publicity will be used to promote the upcoming X-Men movie.

Anonymous said...

I am officially DONE with the Smiths.

Some of yall used to idolize them just because they put forth that perfect image (just like the Knowles-Carters) and you see the mess they REALLY ARE.

Stop idolizing these celebs, they are just as lost as some regular folks.

I wish to hell I WOULD let my son play such a undignified role, are you serious??? Especially when they dont have to, they have enough clout in Hollywood to land him a better role.

Anonymous said...

SLAVE MOVIES SUCK...UGH!
and a cross-dressing slave, WTF, you a slave already fighting for your skin, but you're going to worsen your situation with cross-dressing. That's a priority?
Blacks are really settling, and becoming too lazy to fight and I guess too lazy to fund-raise, and I guess they'll be damn if they use their own money.
White studio/producers/writers who like to shame white people (The Help) or help white people look like saviors (Hurricane, Blind side) are happy to back whoa is me, poor black slave you will overcome movies, but back/fund blacks doing greatness in high power or highly intellectual or just stylishly smooth and dignified (Best Man) type stuff, nah, ain't happening, and I guess blacks REFUSE to pool their funds and make it happen together, so slave movies and Ice Cube/Kevin Hart/Tyler Perry BullSh*t clown movies it is.
Doesn't matter if blacks don't buy a ticket, white people got them covered

kupkake said...

He already wears dresses and tights nothing new here.

Anonymous said...

@2:14
What are you talking about??? Slavery was 150 years ago and Black men weren't shit then and they still aren't much.
Still weak sellouts trying to be with white women and kiss white men's ass for crumbs off the table.

Anonymous said...

As interesting as the movie sounds, I do NOT think that a dramatic role would be well for Jaden. He looks like his head is filled with multiple question marks floating. There's not that many known black male actors that can really fulfill this part. They may need to go underground and find someone with talent, and not the mark of nepotism.

Anonymous said...

1:33 Cosign
Hollywood loves to emasculate the Black Man. If you not down with taking anal and putting on a dress, you're too Black, too Strong. Real Men like Dave Chappelle said F' y'all and F' the Money. I AM A MAN.
#StrengthnCharacter

Anonymous said...

Ho, please sit down with your Sista Soulja Hocus Pocus Helter Skelter Fairy Dust shit
_______________________
re-post lmao

Anonymous said...

@3:36
Always Respect Dave Chappelle

Anonymous said...

Technically, Harriet Tubman was a cross dresser. That is, she often dressed as a man. IJS

Anonymous said...

5:44 PM - have you ever thought that maybe her budget couldnt allow her to be fashionista, you ding bat

Anywho- Jaden already dresses like a crossover slave, so the role should be quite fitting. He should expect an Oscar lmao

Diabetes UNBOTHERED said...

.

Anonymous said...

If I see one more slave movie.....

Bee Gee said...

...

Anonymous said...

Cross dressing slave? Is this $hit real?
Will and Jada should not allow their son to play this role.

Anonymous said...

Our people will never be satisfied. Even if there was a film is positive role (whatever some of you think it is). How many will actually buy a ticket instead of getting a bootleg off the subway or the barber shop?

Would you go out and a black horror sci fI or black foreign film that wasn't from Africa? Yeah, thought not. Y'all just rather complain on an internet.

And 12 a slave was made by an Afro British director. Looks his ass won one befor the Spike Lees and Lee Daniels of the world.

zeeedeee said...

@6:44 1st paragraph..GOOD obvious point!

Anonymous said...

12:17 PM
YES!!!

Those White HOllywerid people are freaking evil
Black people from all around the world please stand up to this mess!!!

Slavery does not has to be forgotten but it does not have to get praises and turn out in slave movies! WHAT THE FUCK..

Like we could not imagine how that happend or how a person in time of black slavery would feel COME ON

fuck this crap

Anonymous said...

GOOD FOR HIM!!!! HE'S FINNALLY GETTING TO DO IN PUBLIC WHAT HE DOES IN PRIVATE. DRESS LIKE A WOMAN. I'M SURE HE'S BEEN WEARING HIS MOTHERS'S CLOTHES FOR YEARS!!!!!!!!!! PLEASE TELL ME THAT I'M NOT THE ONLY ONE WHO SAW THIS COMING?

Post a Comment