Wednesday, October 14, 2015

Soulja Boy Crying for Help?


Soulja Boy fans upset by a frighting message the rapper posted on SnapChat last night…

25 comments:

Anonymous said...

Soooo SAD! This is not good to be part of the industry i ll be so scared

Anonymous said...

Bye...no lost to the world.

Anonymous said...

What Does It Profit a Man (in his case..a Boy) To Gain The World, But Lose Your Soul?

Graphic_Designer said...

Sad, probably got aids

Anonymous said...

So sad... I'm not tryna be insensitive but he only had one hit yall and that must be difficult tryna get that hype back... I hope he gets counseling quick.

Anonymous said...

Lol@9:38

Anonymous said...

We're all going to die so....C'est la Vie?

Anonymous said...

Awwww now Soulja Boy you lived the life of raily and used and abused tossed all through the industry ran through no hit's just hip hop and love and that ain't enough I suppose, so the light's are very Dim Huh? What will you do?

Anonymous said...

I think he's crying out for attention rather than help.

Anonymous said...

Poor boy. Dang this world is so cruel not one comment feeling sorry for him. I hope he can turn his life around.

Anonymous said...

^^we feel sorry for him, but what people have to understand is this...

God aint playing with NOBODY!!...if God says He's gonna Kill YOU for the same sin He let somebody else live longer for (*cough*-diddy)...it is what it is. Stop living wickedly, thinking you will not be JUDGED for it.

Adn for those of you that don't know what it means for GOD to JUDGE, it means God is gonna PUT YOUR ASS TO DEATH--PHYSICALLY & SPIRITUALLY

sq said...

He needs some help however he has too many enablers around him...still trying to figure out what his "girlfriend" Nia sees in him? Very bizarre!

Anonymous said...

Black folks are so damn ignorant when it comes to suicide nd mental illness.

Anonymous said...

Not surprised. Anyone with tattoos on their face is not mentally sane. This dude has a big dick as well so you know he was used from the beginning by the industry queens. One of these guys need to speak on the evils of the industry, whether its him, Bow Wow, Lil Wayne, Chris Brown or Omarion cause ALL of them played fuck boy at one point.

Anonymous said...

@12:33 i agreed with you until you felt the need to comment on the size of his dick. now you are suspect too. bitch nigga.

Anonymous said...

@1:09

Im a woman you loser.

Anonymous said...

if u a woman how u know how big his dick is? and then call him a fuck boy in h=the next sentence? u still suspect, a bitch too.

JJSantoro said...

Bye

Anonymous said...

The first 3 words of this post is a LIE

Anonymous said...

@1:38

Are u retarded or something? I seen a pic of his dick years ago. I called him a fuckboy because he been turned out by the industry queens. You can see it in his eyes.

Anonymous said...

nah, i just dont keep up with the size of peoples dicks

Anonymous said...

Get help young man

1-800-273-8255

Anonymous said...

Please take your contribution to the rap game with you, I know It's already dead, It just needs to be buried

The King Of The Real said...

i hope he gets help

Unknown said...

Shit nicca's dying over cancer faster than aids frfr.soo live,laugh,love and kill a mf!!ijs this Russia bae' be safe

Post a Comment