Friday, July 27, 2018

Fashion Designer Calls Out Fashion Nova for Stealing Her Designs


Fashion designer Jai Nice calls out Fashion Nova for ordering clothes from her, copying the designs then sending the clothes back...

Stop stealing from the African American community @fashionnova. Richard idgaf how much y’all paying ppl to promo y’all cheap ass shit. Did you forget y’all just had one of the managers buy from @klosetenvy under another name just to get the sample. To remake it. Y’all to cheap to add the hood on it smfh. Then y’all got sloppy and returned it back from the shipping department smfh. The f**** nerve to buy and return. I’m not refunding shit I’m sending it right back to y’all. Since y’all wanna play I’m gonna Post y’all emolyee whole name and address y’all bought it under. Since y’all think it’s cool y’all wanna keep playing with ppl. This ain’t the first or the last time that he think it’s cools to keep f**** with the community. They ain’t for Cassie Collection I have proof you bought 2 of the same exact items just to see how it was made. Payola @fashionnova culture vulture. I let you have my model wtf else do you want get off my d*** I’m sick of y’all.
A post shared by Jai Nice (@jai_nice) on

Don’t come talking no shit ok this was designed last year October before anyone had it. No one started making this hoodie until I released it let’s get that straight. This took 4 samples to get it right the perfect fit and to make sure the sleeve stay puffy. Like I said @fashionnova it would of been cool if you ain’t send ya employees to buy it then personal send it back from y’all shipping department but I guess y’all got sloppy 🧐🤔 @fashionnova you make enough money you culture vulture you need to stop before I start dropping the real tea how you telling manufacturers to not work with certain companies because you don’t like them and how you wanna put other companies outta business. Stop f**** with the black community you ain’t gonna keep getting away with this shit. I’m not gonna even knock the ppl that’s promoting them cuz that’s where most of they’re money coming from is fashion nova Post. Without them posts a lot of ppl 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🧐 let me hush.
A post shared by Jai Nice (@jai_nice) on





Check out Jai's original designs at Kloset Envy.

12 comments:

Anonymous said...

I believe her.
People, in general, steal all the time.
Stay Strong, Sis!

Anonymous said...

Let 'em know...personally i don't wear that cheap Fashion Nova shit but you can tell by theie marketing that they're culture vultures...

Anonymous said...

so let me understand she used to be the head manager or cashier at a former Conway store in the New York area and someone stole her old clothes from the break room and started an online store. Do they still use the pink bags with the blue letters?

Anonymous said...

All that fashinova shit look cheap as fuck even the men's. You can get better clothes at Rainbow.

Anonymous said...

This chick right here isn't the most humble person either. It's called competition, Get over it

Charismaspeaks said...

Looked at her website..................not impressed to say the least. Not an original design in sight. Just your average everyday thot wear if you are into that type of fashion. But I digress.

Anonymous said...

LOW CLASS THOT WEAR for the hoe in you.

Anonymous said...

10:57 & 12:12 it may be THOT wear but their HER Designs Imagine with your small minds that YOU designed something and some LARGER Brand STOLE YOUR Shit

My opinion said...

12:54 Calm down it's called Capitalism and this is a perfect example of it . I don't support Fashion Nova but Lil Jai need to get out of her feelings. You think H & M cars that Chanel did the multi colored ribbon thing first? Nope it's money to be made and imitation is the sincerest form of flattery

My opinion said...

12:54 Calm down it's called Capitalism and this is a perfect example of it . I don't support Fashion Nova but Lil Jai need to get out of her feelings. You think H & M cars that Chanel did the multi colored ribbon thing first? Nope it's money to be made and imitation is the sincerest form of flattery

Anonymous said...

It's one thing to copy the designs/competition/capitalism...but it's a whole other thing to order from her and then RETURN the item. Come on man...

✿✿Dotty✿✿ said...

Woww. I thought about purchasing from Fashion Nova before but have never done so. That is fucked up.

Post a Comment