Thursday, July 26, 2018

Tamar Braxton Flaunts Her New Man


Last week married singer Tamar Braxton was spotted with a handsome man outside a restaurant in LA sparking rumors of a new romance [click here if you missed that].

Tamar continues to flaunt her new guy...

A post shared by Tamar Braxton ❤️ (@tamarbraxton) on

21 comments:

Anonymous said...

He is posed like a dead cockroach

They Call Me Cocoa said...

@9:24 I am CRYING!

Anonymous said...

Where are her damn edges. How you have hair but no edges.

Anonymous said...

Why she looks like a bald "Lil Kim" tho?

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

He is posed like he's getting his prostate examined. I see he's also a fan of shea butter mixed with virgin coconut oil. Vince always looked ashy, hungry and like he drools.

Anonymous said...

She permed her beady beads and gave them finger waves, how adorable.

I GET GAY VIBES, SHE MUST BE PEGGING HIM said...

I get "the gay" .....vibes from him

Gay men are very obsessive about their body , they stay oiled, super manicured, stay in the gym , and that POSE he is doing , when he doesnt know he is being watched is SUPER GAY.

MESSAGE, ....

But hey some women love pretty boys and in Atlanta there are alot of them , and also women are starting to like this trend of PEGGING men in the ass with a strapon, its like the new hot kinky thing, alot of women in Altanta are joining the club and snagging them a hot sexy successful gay bisex man and WEARING THAT ASS OUT, MAYBE HE WILL STAY HOME IF THEY HIT IT RIGHT, THESE GIRLS ARE GOING TO TOWN ON THESE GUYS ASSES WITH STRAPONS.

This strapon craze in Atlanta might also be a little anger,coming from being hurt by DOWN LO MEN so they are like ,so you wanna be gay huh, well Ima get this booty and tear it up

Anonymous said...

Tamar is either trolling you guys or scheming a storyline for BFV if/when they resume filming. She's thanking Jesus now and going to be asking why me later. #Gotyalltalking #STILLdoingwaaaytoomuch

The King Of The Real said...

@9:53 DUWHUT the hell girl

Anonymous said...

Tamar need to call Lauren Hill for thick hair growth advice. Her shit is thin as fuck.

L. Eller said...

@9:53 is speaking FACTS! Pegging is in. There are pages dedicated to it. Go see Reddit/pegging.

Dead at the cockroach! And yes! Tamar and those whisps of hair is not the business. She sitting up there looking like Homer Simpson with three pieces of hair combed over. No ma'am.

Anonymous said...

I don't care what anyone says Tamar head looks 200 times better than before. She was wearing blond wigs, weaves that looked crazy. This is definitely an improvement.

Tippie Toes said...

Wait I'm crying laughing at dead cock roach soooo accurate but I'm tripping off Tamar in the background talking about lawd jesus her man over there looking stuck and she recording him looking like rigor-mortis set in

Anonymous said...

No hair is not an improvement. Natural long hair is a improvement from wigs and weaves.

Anonymous said...

Lord Jesus Thank you Jesus....she sound like a young dumb fool....41 years old...a fucking sorry joke. She'll be a victim somehow by homecoming season

Anonymous said...

Tamar is looking like a muppet and jig saw all in one.

Anonymous said...

R in NYC says:

I don't care how bad it gets out here in these dating streets. I ain't pegging no dude in the azz.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

I don't give a shit what is "in" some of you women are so damn desperate and have such low self esteem, you will allow these beastly men to convince you to engage in all manner of unnatural behavior. The reality is most men on the planet ain't shit, and some of us are going to be alone, I don't see what is so fucking terrifying about that, Now a woman should be reduced to unnatural behavior by these beasts? let's hope we do better with the next generation of men. Because these one need to be thrown in the garbage. If I have to f*ck some man in the ass with a plastic dildo, he ass can just go find him a man to live out his gay lifestyle FOH with this desperate ass shit pun intended.

Anonymous said...

I know I couldn't do that pegging to a man with a straight face. I would be dying laughing. I must be getting old because my mind can even go there without laughing.
So this is what you have to do to try and keep your man. I'll pass!!!

Anonymous said...

British newspapers were giving us advice about how to peg your husband. Why? So that he can leave you for another man? Just keep pushing that LGBTXYZetc. agenda why don't you?!

Mind you the same newspaper also gave us 'advice' on how to have a threesome with a sex doll. I no longer read that publication.

Anonymous said...

jigsaw...?"

Post a Comment