Tuesday, August 14, 2018

Azealia Banks Fires Back at Elon Musk


Yesterday Tesla owner Elon Musk denied knowing Azealia Banks after she claimed to have been stranded at his house for days while waiting to work with Elon's musician girlfriend Grimes who, according to Azealia Banks, was busy nursing Elon though a bad acid trip [click here if you missed that].

Azealia fires back...













29 comments:

Anonymous said...

No lies told, Tired of the crackkkas trying to discredit Black women movement Now stay away from them devils

DaisyDooks said...

Stay away from low-level krakkaz, Ms. Banks.

It would be less taxing on your physical, mental/spiritual health if you refrained from engaging coital pleasures with krakkaz, too.

Anonymous said...

R in NYC says:

Someone is definitely going to end this crazy bitch one day for her diarrhea of the mouth.

Anonymous said...

her and kanye are two coons of a feather.
AB reads are much better and mostly accurate
but she lacks substantial credibility.
and i'm sorry but yes i would be down to fuck with a billionaire with that level of power if i could use the connect to raise my status and ultimately creating a platform that i could use for the betterment.
he could cash that hoe out with a few milli or more and that's way more than she got now. he might be a cracka but he's also a human powerball ticket.

Anonymous said...

They are going to find this bytch dead some day. She talks too damn much.

Anonymous said...

who cares tho

Anonymous said...

Shes SO fucking stupid and loves that this one blog posta her posts smh.
She's telling on herself as usual. So they flew you out because you was "hot" and she left you there with him to FUCK or they flew you out to do music?
You were flown out for the MET gala as an escort MONTHS ago or this happened last week?
They wanted you to put your lips on them but wanted to dine and Weinstein you?
You hate white women but named that shit your label holding hostage Anna Wintour?
No boo you hate black people especially yourself.

Anonymous said...

You blacks on here defending this bullshit are shaming us all. WHY ARE YOU DEFENDING THIS DUMB BITCH THAT PUTS HERSELF IN THESE POSITIONS TIME AND TIME AGAIN??!! You stupid fake woke "blame the white man" asses are part of the reason we are where we are now. This girl is a sad as example of what happens when you use the victim shit for your own selfish ass purposes. Fuck her

Anonymous said...

Her game is simple just like alot of folks in everyday life. She aint doing shit in her own life...her music career dead and she has jack shit going for her but wow is she good at pointing out and dissecting other people's flaws. She's an expert at that shit but she only does that to hide her insecurities. Fake bravado. And if she doesn't want to be treated like an escort, she needs to stop acting like one. Sooooo you got days to spend at somebody house doing shit. Cause she aint got shit else going for her...no tours, no appearance fees, no buzz, no music, not a fucking thing but tweeting dumb shit and attaching her name to whatever celebrity she can. Let's revisit her ass in 5 years lmao

Anonymous said...

This bitch is nuts. She makes my ass itch with her ugly ass. Got the nerve to call someone ugly but she cried a whole bitch when SHE SAID she was called ugly on Wild N Out.

AZEALIAS SECRETS said...

The (# mee too movement) exposed the long standing hollywood rumors that alot of females in Entertainment trick as escorts on the side.

Way to much on google to jot down here but google the "Pussy Kat Dolls used as escorts" and read their comments about the women selling sex in entertainment

Azealia is into FEMDOM, USING WHIPS AND CHAINS AND STRAPONS DILDOS ON WEALTY WHITE MEN. THIS "EASY" MONEY PAYS HER BILLS IN BETWEEN PROJECTS AND SHE IS BACK ON THE STROLL NOW THT SHE HAS ONCE AGAIN FALLEN OUT FROM ANOTHER LABEL

She actually enjoys this , and sells her services, but she is an ametuer and screws up her money all the time BECAUSE she cant keep quiet when she doesnt get her way or has a manic episode.

AZEALIA IS A "FEMDOM DOMINATRIX ESCORT" she justfies it because she gets to inflict pain, send her a ticket and tell her to bring the strapon dildo and she WILL be their.

She is actually in demand because she is so psycho and deranged and really gets into it, the draw back is her mouth and temper, she can be very charming on a video call to lure you in, its a gamble for a night of pleasure.

Anonymous said...

2:24 probably so but like I said, let's revisit her ass in 5 years and see if that whips and chains money is keeping the lights on...damn sure aint gonna be music wise, I'm sure

Anonymous said...

She spits wild insults and writes very similar to Kola Boof.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

2:42 PM
Even with her being in such high demand, I can't imagine anyone of in their right mind procuring her services, given her diarrhea of the mouth. I'm sure many have been found headless in a ditch somewhere because of that same behavior. She is going to fuck up and end up a black dalia in the bushes somewhere.

Anonymous said...

NOPE! I quit reading after the second pic

Anonymous said...

Trade this bitch to another racce!

Felicia said...

I want that gig!!
I would be having happy to whup a crakkas ass and get paid for it!!!

I’d put plungers up his ass.

Anonymous said...

In high demand where? AB get yo ugly ass off this blog bitch with your lies!

Anonymous said...

Elon Musk
Russel Crow
Random Wall Street Exectuives

AZ Banks is putting strapons in sicko white guys asses
Notice she mentioned ALFHA MALE.

These are the typical types that like to be dominated whipped, choked, and anally penatrated with a strapon dildo BY A WOMAN, ITS THE REVERSE OF ROLES THAT TURNS THEM ON

Anonymous said...

@2:42 & 5:37 I'm totally convinced this is the case. Because why else would she continue turning up in the presence of all these rich and wealthy white men.

Anonymous said...

A.B. has book smarts but her total disrespect for natural law is a straight abomination.

Luciferians are not ignorant and if she considers herself one then she benefits by revisiting the 8 principles of natural law before the law of cause and effect comes to collect.

Anonymous said...

A.B has a serious death wish. She is addicted to fuckshit.

I honestly do not think she will be around this time next year. I hope she proves me wrong, but, this type of behavior attracts that kind of energy.

The consistency and momentum with which she wields her verbal ax is destructive to the spirit of life.

Anonymous said...

She don't need to step into this area. He isn't in the entertainment business.

Anonymous said...

If they bothe her so, why does she keep kicking it with them?

H. Jones said...

AB is correct there is something wrong with Elon. His mother looks like an old man. His father married his step daughter. The world always presents a rich white man, that's a genius, and connected. Also, he is a strange acting mf and ugly. No lies.

Anonymous said...

Ok then...Glad we had this talk

Anonymous said...

We need more women like her in the industry. She's a winner in my book. She's talented, articulate, honest and let's her flaws show. Far more entertaining than Nikki Minaj and Cardi B. I'd pay to meet this bitch!

Danica Braxton said...

Borderline personality disorder.The scariest humans.

Anonymous said...

8:20am Well she'll meet you if you pay her. Good luck with that.

Post a Comment