Tuesday, August 21, 2018

Future Apologizes to Brittni Mealy


For years rapper Future has been dogging his most loyal baby mama, former Atlanta stripper Brittni Mealy [click here  here and here if you missed that].

Welp, Future and Brittni are finally official...
 
Today on Instagram Live Future apologized to Brittni, claimed her, and called her his Queen.



17 comments:

The King Of The Real said...

The over under is 8 days... He must be wanting to renegotiate the baby tax

prissa o said...

🙄
Hood Rat Chronicles

Anonymous said...

This poor child right here makes me wonder where is her Mom, Dad anybody that should be in her corner. She needs a mental evaluation to see why she keep letting this guy treat her worse than a piece of meat.

Mojay said...

I hope he means this......you're a Queen...DEMAND R-E-S-P-E-C-T!

Anonymous said...

4:14 Why cause she black? These ignorant, dumb ass chicks that let every cat nut in them, fighting on social media with no wedding ring on, and can barely cook a meal aint no fucking queen. Stop with the dumb wanna be uplifting shit. Most of the older generations were queens because they carried themsleves with some form of dignity...what the fuck these tramps out here doing to be considered queens? Cause they got a rapper baby? Bitches gotta respect themselves before demanding it from someone. FOH

Don balee me juh watch said...

Your star is fading fast old Future. Good luck on taking care of that herd of kids you made when the checks stop rolling in. Same story, different rapper. Ask DMX.

Anonymous said...

Queen of their polygamist family ?!
Stop lying to this woman and the rest of the cult of future and just admit the truth about your dbr state
He cannot change overnight chile

Anonymous said...

@4:25 - that's what I'm saying. Not EVERY woman is a Queen. Folks sure know how to de-value stuff.

I tell dudes don't call me that, because it's damn stupid, made-up, fairy tale bull-shit.

Miss me with the nonsense!

Anonymous said...

Why she looking like Teddy Ruxpin round about the cheek and chin area in that pic tho?

Anonymous said...

She looks like Alvin, Simone and Theodore's long lost sister.

nomika brown said...

Future you are being petty you are just trying to make joie mad that's the way to do it upset her so she can have a stressful pregnancy and have a unhealthy baby you are so petty future grow the hell up

HoodRat said...

Narcissist triangulating and doing this to make Joie jealous. The ultimate devaluation and discard. Haha Joie

The King Of The Real said...

Totally forgot he literally has another chick pregnant at the exact same time

Anonymous said...

Ha! And niggas say Ciara's the dumb one SMH

Anonymous said...

Future is putting in work laying that magic stick on her.
What else could it be.

TheBarberLady said...

Future must have a 13" soft dick...and he's lying. That is all

Anonymous said...

"Narcissist triangulating and doing this to make Joie jealous. The ultimate devaluation and discard. Haha Joie"

7:08 PM



THIS!!!! Future is a fucking narcissist. Everyone is soo busy calling out the female/victim and not focusing on the predator. Sad.

Post a Comment