Friday, August 24, 2018

Travis Scott Sells Out the Forum


This week rappers Nicki Minaj and Future canceled the North American leg of the NickiHendrixx Tour after soft tickets sales [click here if you missed that].

Nicki's arch rival Travis Scott sold out the Forum in LA before his tickets even went on sale...

13 comments:

Anonymous said...

Damn!!! That's how you show big mouth losers how it's done.

Anonymous said...

Ka-Boom

Anonymous said...

Travis didn't need Kylie's assistance at all. This man is/was huge already. However, with all the ranting and raving Nicki been doing, she just pushed him over. Nicki should kick herself for all the free promotion she gave Travis. Way to go Travis!!

Anonymous said...

I am so out of the loop because I can't name not 1 of his songs...

*shrug*

Anonymous said...

Bam!!! Take that plastic woman!!

The King Of The Real said...

I honestly didn't know who he really was until Nicodemos starting shading him then I listened to a few songs saw that video "stop being god" and its not my cup of tea but I get his style artistry etc, Whereas Nicodemos literally came out all diaper bootie and ratchet. Then start attacking this man for no reason. Start attacking his child and woman. Again no reason. Collabing with 6x9. The worst clown, for whatever reason. Its sad to watch

Anonymous said...

She can't rehearse if no one wants to see her....lol!
Good for Travis! No gimmicks needed!

Anonymous said...

I BET it's because of the sweaters LMAO!!

Anonymous said...

I guess that Kartrashian witchcraft worked.

L. Eller said...

How could it sell out before it went on sale? Unless they meant it sold out during pre-sale.

Anonymous said...

Soooo...if i said someone from the Jenner/Kartragedy clan bought 95% of the tickets. There's probably gonna be alot of stores and radio stations giving away free passes to the show.

Anonymous said...

^^^^^^^
Nicki need young money to do that for her but they rather let her petty ass take the humiliation lol

Anonymous said...

Why are Icky Minaj fans so worried about Travis Scott? Y'all need to put your money where your mouth is and go buy tickets for her tour so it can sellout too. Y'all go hard for her all over social media-take that same energy to go buy her music and tour tix. Y'all claim she's #1 then go make her #1. What is the problem?

Post a Comment