Wednesday, November 28, 2018

Rick Ross Called Out for Ignoring His Son


Last month Rick Ross announced the birth of his second son Billion [click here if you missed that]. 

The mother of his oldest son calls him out for ignoring their child...





10 comments:

Dietrich Thompson said...

Dont beg nobody to see they kid. At the end of the day it is always the mother child.

Anonymous said...

^^^^RIGHT!! It's up to him to have a relationship with his child and since he does not it's his loss.

Anonymous said...

BILLION??? REALLY!? C'mon black people, we gotta do better. smh

Anonymous said...

Stop begging this loser to be a father. When kids grow they remember who was there for them.

Anonymous said...

She's making matters worse...Fuck him if he wanna be a loser to his 1st born...She better get a nice insurance policy on his fat ass..ijs

Tippie Toes said...

She is an ignorant thang. She is so damn low vibe that she doesn't even realize she is airing her son's personal business just to clown his father. She makes Rick look like a saint with her antics. Who does this ghetto crap?

Anonymous said...

Her son probably love his dad. Every time he mention Rick Ross.....I can hear her saying your daddy ain't shit..LOL

Anonymous said...

Stop begging
She's hurting their son's self esteem and self worth if these shaming tactics go on deaf ears
Everybody now knows that your son is unwanted by his bitch ass deadbeat daddy
Dang lady, he still got to go to school and be told that by kids at the playground too
Smh

M C said...

Are you kidding me with these comments? Stop begging? Nope, she is putting him on blast as she should be. He has time to be thotting and bopping with thots and the white girl, please!

Nola Q. Darling said...

This is a woman who was with him before fame.

@6:59

Thank you. I was wondering what the fuck kind of bizarro world I stepped into readin the earlier comments-

This fat fuck loves to clown 50’s relationship with him son but doesn’t see his own.

Yup, needs to be put on blast. She had time today, and please sign the passport application. Let the baby travel. You already don’t fuck with him like that so it’s not like it’s an inconvenience, sir....

Post a Comment