Monday, November 05, 2018

Symone Davis Calls NeNe Leakes a Liar


Last week NeNe Leakes threatened to sue Symone Davis after she accused NeNe's oldest son Bryson Bryant of being a drug addict and dead beat dad to their 1 year-old son Blaze [click here if you missed that]. 

Symone calls NeNe a liar and pulls her receipts...

In a video posted on Youtube Symone shares multiple pictures of Bryson and her son together, texts from Bryson discussing the child, pictures of herself at NeNe's house and emails from NeNe talking badly about Bryson.

9 comments:

Tray Day said...

Forget answering the question, 'Whose the liar?' The question should be, 'Whose the fool?' That would be YOU. Everyone KNOWS Bryson ain't shit. His own Mama knows that! You laid up with him thinking you was doing something special, now you all over social media claiming to be a victim. Girl. Take care of your child and have several seats. YOU should have known better!

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

Whenever I see these type stunt queen nubians, the Lil Duval song, living my best life, ain't going back and forth with these niggas, starts playing in my head.

Anonymous said...

This is the best example of being worried bout the wrong things
Go file for child support and stop stalking Nene

Anonymous said...

When will this ugly hoodrat go somewhere and sit down. I'm sick of seeing her!

Anonymous said...

None of these two individuals' names should be in print, there is no legitimate claim to fame in either case.

Felicia said...

This is not the way to go about getting the father or The paternal grandparents involved with your child’s life..

Anonymous said...

Yall kill me....Nene a messy ass trainwreck that let her mouth and fucked up attitude cost her money deals and popularity. An old messy hoes. These young girls coming up see these old ass birds fucked up attitudes get them FAME MONEY AND POPULARITY. Having side babies, not marrried, ignorant. So guess these young hoes see that fucked up way worked so now they doing it. Yeah its sad but when look at the "Housewives" and they fuckery for years, I cant even blame these young hoes for just doing what they seen on TV, social media, and their homes for YEARS. Too bad they gonna end up worst than the old hoes though lol

Cirdec Yalc said...

This hoodrat thought she hit the jackpot with getting pregnant from Nene’s son...LMAOOOO

☛☢Twitter☺Fingers☢☚ said...

This woman is trying to ride her coattails.

Post a Comment