Wednesday, July 10, 2019

A$AP Rocky Being Held in Inhumane Conditions


This week Harlem rapper A$AP Rocky was arrested in Stockholm Sweden after getting into a street brawl with two overly aggressive fans following his concert at Smash Fest [click here if you missed that].

According to reports Rocky is being held in horrible conditions...

From TMZ
Our sources tell TMZ ... the rapper is sleeping on a yoga mat with no blankets. There is a prisoner in the next cell with severe mental issues who slams his head against the concrete wall and hurls feces every which way ... feces that are not cleaned up.
The water, we're told, is not clean and the food is not edible ... for the first 5 days A$AP Rocky ate an apple a day, and that's it.
We're told the facility is filthy and "disease ridden."

18 comments:

Anonymous said...

Black lives Matter now I bet!

Lovemybeanieandnub said...

Just like he couldn't relate to BLM I can't relate to acting like a wild animal in another country and going to jail.

Anonymous said...

it's jail....wtf, in other countries jail is a true deterrant, they don't have repeat offenders of foolishness for the most part...but yeah...you is black...but ya know black lives are just eh..in your world

Anonymous said...

R in NYC says:

He probably in there crying and gnashing his teeth. Nothing like an overseas jail to humble you. Turkish and Thai jails are the worse. Never act up overseas.

Anonymous said...

R in NYC...what was that movie Midnight Express, although no drugs were involved with ASAP still...
The TV show Locked up Abroad is scary.

Tippie Hippie said...

I don't know if I believe this I don't think he is in inhumane conditions.

Anonymous said...

Send him some red lipstick. To go with his ninja wakeup call. Why are there no white girls and light skin chicks protesting for him?

anonymous said...

^^Exactly!...His ass over there model chasing and shit!

Anonymous said...

R in NYC says:

@11:36

Yeap that was the name of that movie. My family was actually living in Turkey when it came out.

ms mac said...

When you go to a foreign country you should know and abide by the rules of that country. If a Swede came over here slapping the shit outta him and his homeboys I'm sure he wouldn't care much about the conditions of the jail cell they were placed in either.

Anonymous said...

@12:19 Im with you I believe he probably chilling in some A.C. eating good

Anonymous said...

Americans shouldn't even use the word 'inhumane' where human rights are violated left and right smh. In Sweden? As in Europe? That's a damn lie, just Google Swedish jail lol. FOH

Anon said...

Fake news. His people put that out. He's problably kicking back watching Netflix in his cell. Scandinavian cells are like hotel rooms, @2:09 said it right.

- Anon

HUH WHATEVER! said...

I nor anyone I know cares about this guy. Perhaps his all white girls all lives matter crew can go and protest for him.

Tippie Hippie said...

Right at 2:05 Sweden seems smarter than that.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

Nigga please I seriously doubt prison is like a prison in Mexico, Jamaica, Haiti, Brazil, Cuba, China or North Korea. We are not riding for yo no home training, stanning for yt girls and cannot relate to black lives matter ass. Sit tight and have a come to black baby Het Heru moment. Next time you go to a foreign country get some act right and real security instead of pookie and his homeboys.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...






Apeshit when asked about Micheal Brown murdered by cops in 2014, his response: "Why, because I'm Black? So every time something happens because I'm Black I gotta stand up? What the fuck am I, Al Sharpton now? I'm A$AP Rocky," he said in the July 2016 issue of Time Out magazine. "I did not sign up to be no political activist. I don't wanna talk about no fucking Ferguson and shit because I don't live over there! I live in fucking Soho and Beverly Hills. I can't relate I'm in the studio; I'm in these fashion studios; I'm in these bitches' drawers. I'm not doing anything outside of that. That's my life."


Us in 2019, hearing this fool acting a fool in Sweden Why we have to care cause we are Black? So every time something happens because we are Black we gotta stand up? What the fuck are we, goodwill ambassador? I'm Amun Ra's Mom. "I did not sign up to be no political activist. I don't wanna talk about no fucking Sweden and shit because I don't live over there! I live in fucking Atlanta Georgia.


Anonymous said...

R in NYC says:

Bwahahahahahaha@ Niyabinghi

Yeap he's feeling real Black right about now.
Let's see if he's still so clueless and shallow when he gets out.

Post a Comment

.