Saturday, July 27, 2019

Kylie Jenner Unfollows Jordyn Woods


This week Jordyn Woods was spotted in Houston hanging out with Khloe Kardashian's ex-boyfriend James Harden [click here if you missed that].

Was hanging out with James the last straw for Kylie Jenner...?

Sure looks like it.

Back in March when Jordyn Woods was accused of kissing Khloe Kardashian's baby daddy Tristan Thompson and giving him a lap dance at a house party in the Hollywood Hills, Kylie Jenner tried to stay neutral with her best friend and her sister continuing to follow Jordyn on Instagram and defend her to her family [click here if you missed that].

Welp, that's over with

After Jordyn was spotted with James, Kylie finally unfollowed her former bestie.


15 comments:

Anonymous said...

Who gives a fuck? Jordyn doesn't need the Trashjenner clan anyway and as much as these hoes get around, are all men gonna have to be off limits? James Harden doesn't even claim khlogre.

Anonymous said...

Kylie = Scorned Lover That Feels Betrayed By Her [Kept Woman].

Let's Call A Spade A Spade

Anonymous said...

Spade! That was Kylie pussy and she feeling some type of way after all she gave this bitch she still turned back to dick. LMAO Kylie was hoping Jordan was having a moment naaah bitch she is liking the real dick fuck all that plastic ya'll was playing with. Never once has anyone seen Kylie look as lustfully at Travis as she did this trick.

Anonymous said...

I am a Black woman and I am all about Black women empowerment, but Jordan is wrong. Stop encouraging her to be a proud slut. You don't get blessed that way. I don't care what Khloe did to Trina or her own peers, Jordan was FAMILY to Kylie. Jordan was Kylie's friend and like her blood. She knows better. We have all had slutty friends like Khloe who we loved, but you don't hurt your slutty friends and become a slut too. It's not her call from God to pay back the Kardashians. Lol.That's nothing for Jordan to be proud of. Its gross. You all are just prejudiced as hell and like to see that mess. Get your hearts right.

Anonymous said...

@Anonymous 2:00 PM

Oh, Hush Kylie

Anonymous said...

@2:00pm STFU you weird ass bitch. That family tried to have Jordan's ass drawn and quartered by social media and their weird ass crazed fans. Love and forgive a Kardashian/Jenner? I call BS and you would have been a loyal ass field hand on the plantation after liberation.

Anonymous said...

@3:48, I can tell a single woman with MULTIPLE baby daddies and numerous ABORTIONS had you. Lol You are a real classy dame, NOT. Now go attend the annual Slut Walk, proud slut. You think liberation is getting filled with semen. Lost Soul.

ThatBKChick said...

LAWD....THIS THREAD....I AM DEAD!

Anonymous said...

2:00 & 5:35
I really detest uppity ass black bitches like you. She apologized. Did Khloe slut ass ever apologize? No you cunt eating brown nose self righteous for the wrong reasons bitch!
None of them niggas even give two shits about Frankenberry. They dipped her ass just like niggas do you.
She was family to Kylie not Frankenberry. So, it’s understandable that Kylie is riding with her sister. Stfu, because you’re not perfect and probably did other shit that’s just as foul but just keep it to yourself.

Your comment isn’t classy either. It’s judgemental like everyone else’s here except we don’t care about a family known to fuck everyone else’s man. Hope a white/latino/asian or just non black bitch steal your man. Brown nosing the shit out of a family of whores.

Anonymous said...

It is not wonder why Km keeps Kanye doped up with a battery in his back that bitch can extract that nigga sperm, pick any available fertile myrtle, fly to the White House, Bali, NY or Dubai then return all while that simp is on pause.

Anonymous said...

Meanwhile, Tristin is vacationing with his first baby mama and son off the coast of some beautiful place.

Anonymous said...

Welp back to Uncle Jada's table for more shakey therapy.

Anonymous said...

7:34
Yeah, she keeps him on a leash. Remember how he was looking at Rihanna performance when she was talking selfies. He was mesmerized by her. She stopped that shit real quick, lol! Same thing with Candace Owen stupid ass. Not sure why she felt Candace was a threat.

Anonymous said...

2:21
Since when is dancing with a former piece of non committed dick an issue. James hit it and quit it, moved on like French Montana. Lol! I swear, you bitches act like that D is yours and off limits just because he slipped in and out. Meanwhile, they aren’t thinking about your ass. Wake up!

Anonymous said...

Do we have to know everything this cyborg bitch does?

Post a Comment