Friday, July 26, 2019

Lori Harvey Attacked Over Kim Porter Connection


This week Sean 'Diddy' Combs and Lori Harvey stoked dating rumors after being spotted together in Soho wearing matching outfits [click here if you missed that].

Fans of Diddy's late girlfriend, Kim Porter, are attacking Lori for being disloyal to her memory...

Last night a rash of nasty comments sprang up on Lori's Instagram tribute to Kim following her death last November.



28 comments:

Anonymous said...

Couldn’t be too hard to process. She was quick to sit on Puff’s dick.

ms mac said...

Lori's momma is the queen pimp. Pimps don't believe in loyalty and don't teach their disciples about such ridiculous things.

Don balee me juh watch said...

This little girl is ridiculous. Now that her step dad is unemployed I guess she has to secure the bag by any means necessary. There is so much fake love being thrown around for Kim it’s laughable. How is Kim your mom now when you were just fucking her stepson and now her man????

Anonymous said...

He's the one who ain't shit. Hell a hoe gone be a hoe

Tippie Hippie said...

Their problems! #Sickening

Anonymous said...

#These Hoes Ain't Loyal

Nigga, that’s that nerve
Why give a bitch your heart
When she rather have a purse?

Why give a bitch your inch
When she rather have nine?

You know how the game goes
She be mine 'bout half time, I’m the shit

Nigga, that’s that nerve
You all about her, and she all about hers!!!

When a rich nigga want you
And your nigga can't do nothing for ya

These hoes ain’t loyal
These hoes ain’t loyal

Anonymous said...

Not a good look Lori, you're looking pretty damn thottalific.

Anonymous said...

Puffy’s son have no place in this race. Any chick they get serious with will be looking at their future daddy in law like yeahhhh, I’m hitting that as soon as my baby leave.
Creepy as fuck. They can’t do shit about it. Puff got all the money and the clout.
I bet they have to let their dad hit it before them so he can tell them if it’s good or not. Lol!!
Damn watching your back with your boys, pops gonna tap that whether they like it or not.

Anonymous said...

The momma fucking brothers and the daughter fucking the father and son.
Steve know how to pick them.
He went from having 40 jobs to no jobs. The universe handled that for him. Laws of Attraction is no joke.

Gg57 said...

Do yall not realize Steve still hosts Family Feud and a NATIONWIDE radio show?? I am no Steve fan but yall need to realize he is far from broke or unemployment

Anonymous said...

Hope Majorie ready for some long jaw grandkids cuz they coming.

Anonymous said...

Nothing new. The 20th Century came along w/ Cinema and women romanticized about love and marriage. Men remained Cheating Doggs.

If you believe thats your talent hit the gym. Make sure your back is strong for the ride to earn the winning Prize...The BAGG... Oh & Baby's are included. Just make sure they really have the BAGG. You know MEN are running around with hidden bank accounts or really broke.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

LMBAO these comments are gold!!! and the godz over at black twitter I bow to your dragging of mofo's.

Malika said...

@the first 3:10: THANK YOU!! I was also wondering how folks are up here calling the man broke and unemployed. If he's what you call broke, I'd take his bank account any day of the week!

Anonymous said...

Its all in fun dragging him. We know that nigga still working. stfu!

Anonymous said...

The memes on Justin's reaction to this shit priceless.
Between her and moms they give keepin it in the family realness.
Wonder will her father, her uncle dad or the nigga who name she choose walk her down the isle.
Lori could also double as the stripper for the wild bachelor party that Justin about to throw for his father. But if this bitch disappear just know she up to her old tricks

Anonymous said...

R in NYC says:

Poor Kim...I don't know how she tolerated Diddy and all his shenanigans while she was alive. That young girl was just biding her time being coolcwith her until it was her turn to go wobble on Diddy's d**,k.

Anonymous said...

Lori and Kim probably just crossed paths and were not buddy buddy anyway. However, while Lori is singing Kim's praises she jumped at the chance to get close to Kim's family. Whether that be Christian or Puffy. This doesn't look good at all.

Her mother does not have a moral compass. Why should we expect Lori to do so. Earlier this year, remember the Grammy's party that Bey and Jay thru? Lori was skinning and grinning in Jay's face. Out of nowhere and quick ass a bee, Bey jolted her ass over there. Some say it was insecurity. That's not insecurity. That's being aware of bold, no good ass women who will try to holler at your man in your face. Bey did right by walking up and including herself in that particular conversation. This mother and daughter duo are no good.. Period! Hoes are no good and are ruthless. Don't trust them as far as I can see them. I take that back; HUMANS ain't no good and will slide thru if they get a chance. Not all of them tho...

Anonymous said...

just another witch and warlock date

Anonymous said...

I got a feeling that kim porter could really care less.

Anonymous said...

^^^Imagine how bad its gon look when she walks in on him and one of his male only orgies. What would Marjorie do? Oh wait close the door and book an around the world trip.

Anonymous said...

There is a picture on Lori's INSTA that she looks exactly like Kim Porter, its kind of spooky she was sure to post one in color because the black and white looked exactly like Kim...Diddy the youth snatcher.

Anonymous said...

7:19
The fact that little twat was all up in her face like she was a second mother, she would have been bothered. Since she’s dead Puff can frolic with whoever he wants without judgement from Kim. If he did it to Justin, Christian future girl is next.

Anonymous said...

Misa somewhere checking on Justin like ‘baby, you good?’

Anonymous said...

God please dont have Lori studying Kim's videos and going thru her old clothes doing the new updated versions #babyhairsdontcare #creeeeoy

Don balee me juh watch said...

This girl needs a stylist ASAP. She always looks a hot mess!!!

Anonymous said...

They call it Whore Coutour

Anonymous said...

R in NYC says:

Yeah she can't dress for sh*t. Those circus tent clown pants she was wearing while out with Pimp Diddy were not the business.
She fits his type though....slim, petite, no hips, boyish frame.

Post a Comment