Tuesday, July 16, 2019

Madonna Raises Eyebrows with Pictures of Her Children


Pop star Madonna raises eyebrows with her choice of theme for a series of photos featuring her three adopted daughters...



17 comments:

Alma's Daughter said...

This talent-less and shape-less vulture is looking for attention and she would risk her children's mental health to get it! I don't expect the bitch to look out for my back but I do (did) expect her to protect her children.

White people are so insecure and pathetic while the rest of the world pays for it.

And so it goes.

Anonymous said...

R in NYC says:

***Sigh***

I remember when her white son ran the hell away from her to his father Guy Ritchie and didn't want to return. Something ain't right in that household.

kupkake said...

When people are obsessed

NotTheOne said...

Reaching....

Anonymous said...

Lmao ya'll triggered by anything. Can we just let a watermelon be a dang watermelon.

Unknown said...

Somebody gone beat her ass on sight SMH. Black folks stop letting these white folks and other nations get away with shit.

Anonymous said...

It's Madonna so.....moving on.

Anonymous said...

@10:42 I'm usually the first to see the over reaction and hypersensitivity in Blacks. But in this instance it's warranted. Madonna is well aware of the stereotype associated with Blacks and watermelon. She didn't hold that watermelon up against her White daughter. She knew exactly what she was doing.

Tippie Hippie said...

So y'all thought this vapid witch bought these children because she wanted to Mother them maternally? No eyebrows raised on my part she looks evil, ghostly and dead.

Tippie Hippie said...

Lmao ya'll triggered by anything. Can we just let a watermelon be a dang watermelon.
__________________
Damn you must be one these STUPID FUKN ASLEEP SHEEP!

Tippie Hippie said...

R in NYC says:

***Sigh***

I remember when her white son ran the hell away from her to his father Guy Ritchie and didn't want to return. Something ain't right in that household.
_______________
Funny you mentioned that because the other day I saw a picture of her black son David Banda with Guy Ritchie and his siblings via Guy Ritchie!

ms mac said...

I've always wondered why she's so obsessed with adopting Black kids and if she ever teaches them about their culture or history. I mean it's one thing to remove someone from poverty. It's another thing to erase or ignore someone's cultural identity. I'm curious if these kids get exposure to more than just Madonna and her weird ass self.

Anonymous said...

Tippie...no loser, you are. See how you 38 hot and I'm not. Why give that kinda power to a freaking piece of watermelon? You fell right into the trap which makes you the sheep. Bye witcha fake woke as

Shananigans said...

I figured thr watemelon look like a dres. Im from KCMO and watermelon was never expressed to me to be black people stuff, just summertime stuff or southern but not niggas. Idk maybe thats just me but this doent make me mad.

lady said...

She thinks of them as her pets

anonymous said...

In unrelated news...why she looking like Mama Bey?

Anonymous said...

1:08pm
Bitch, take your fucking fake WOKE ass, and go jump off a fucking cliff. Head first.

Post a Comment