Thursday, July 18, 2019

Remy Ma Remixes Old Town Road


Remy Ma drops her remix for Lil Nas X's Old Town Road...

11 comments:

ms mac said...

Yeah Remy, hurry up and get off parole so you can get your ass thrown right back in the pen. LMAO!!!

Anonymous said...

Gutter brawd

Anonymous said...

How old is too damn old to still be trying to be a gangsta bitch????????

Anonymous said...

LMAO @the green water guns

Anonymous said...

Lol! I love this!

Anonymous said...

Y'all funny....i like it....she aint tryna fo back to the pin...but she talkin'that shit...

Unknown said...

It's cool..she's just fucking around.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

That was trash, I'm going to need my folks to stop ruining a good ass ridim.

Anonymous said...

Lol this bitch was bored.

Anonymous said...

Bitch talking about ending somebody career and she done had HOW many chances and HOW many years to blow? And still fading off into the sunset

Indi_flo said...

Lol

Post a Comment