Monday, November 25, 2019

Patrick Patterson Denies Likening Black Women to Bulldogs


LA Clipper's Patrick Patterson addresses viral comment where he appears to label Black women bulldogs...

It all started on October 26, 2018 in the comment section of a post Patterson made celebrating his anniversary.


After being questioned by one of his followers about choosing a wife outside his race Patrick fired back asking if he was supposed to, "Settle for a bulldog and act like I'm happy and preach 'keep it in your race...,'" and even invoked Dr. Martin Luther King to justify his right to be with who he wants.



Over the weekend the two year old comments went viral and that's when Patrick claimed he was only talking about the particular bulldog the follower he was arguing with was married to, not all Black women.

31 comments:

Anonymous said...

what else is new about black women, Black Man?

Unknown said...

Bulldog? Wow, that's pretty excessive. Oh, well their kids will be half bulldog too. Fuck him...at the end of the day you love who you l8ve..but dont down others in the process.

ms mac said...

What's interesting to me is how some Black men who describe Black women they're not attracted to or find unattractive always have to resort to demeaning and disparaging names that reference some sort of animal. I find it quite telling. It's as if they see us as non-human.

Anonymous said...

R in NYC says:

Let's see how much he still loves his Becky after she leaves with half his money. She probably is the only white woman in her family to get with a black man. He knows good and damn well she's with him cuz he has that NBA money.
He got butt hurt cuz that other man told him the truth.

Anonymous said...

He's not making any sense if he is saying should be marry a bulldog like the person he was responding to. In this post he turns around and say he apologizes to the person and his family. He's still being degrading. Hopefully she sticks around once he's out of the league.

Anonymous said...

He doesnt feel like he has to justify his love for his blk ppl, yet he feels like he has to justify his love and marriage to a caucasian by likening blk women to bulldogs.
Why apologize a whole year later? What happened? What really came back to bite you in your tail?

Laa soul said...

Who does this kneegrow thinks he's fooling? Well let's see how much his Becky will help him the next time his a$$ gets pulled over by the po po or when he falls victim to a stop and frisk because he fits the description.

He better go have a chat with Michael Stahan because his former Becky is now coming after his GMA money despite being divorced for YEARS.

Anonymous said...

Who told him he was cute with those beady, too close set eyes, and peanut head?

Anonymous said...

The crazy thing with a lot of these negroes is that even when another blk man checks them about their "preference" they STILL make it about black women. They STILL find a way to degrade blk women to justify being with a non black.

Anonymous said...

Who mean mugs in their wedding pics?
Tell tale sign that this will not end well.....stay tuned for the next episode of Coon Chronicles

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

These cursed black men wonder why no one on this planet respects them. These tragic bitches are the only race of men who disparage the women that birth them. You will never hear any race of men who marry outside their race disparage their women, only these self hating coons. Niggas went from godz to peasants. This is why they are being taken off the planet in large numbers, you have never seen a latino, asian, mexican, white or tommy sotomyer or any of the other black devils that hate the womb that birth their worthless ass. These niggas are a fucking disgrace and need to be killed off swiftly, if black woman is a pitbull that means his momma is a pitbull and he's part animal dumb fuck, his union is cursed as is any tragic spawn that comes from that union. These niggas weakening the gene pool with the very women that supports white supremacy, who lied on Emmett Till.

This bible prophecy in Isaiah speaks to these pathetic coons:In that day so few men will be left that seven women will fight for each man. I ain't fighting for none of these tragic bitches hurry up and die off, let's do a reset on this bitch. 75% of these nigga are worthless and need to be killed off. Him and his ugly ass troglodyte will be whupped by his ancestors, you see what Michael Strahan ass is going through that bitter becky is like this nigga is going to pay me for fucking him. Again these hoes are the only men on the planet that speak ill of the womb that birth them. I curse each and everyone of them.

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

This ugly nigga ain't even cute with those close set beady eyes and his cleft looking lips, no chiseled bone structure, nothing about his features is memorable basic ass bob. He already got a stroke face, his matrilineal bloodline should have slapped the shit out of him when he said that, you ever get boxed down by a spirit and have the side of your face leaning, that's what needs to happen to this ugly bitch.

Anonymous said...

Damn Woman Warrior going in!!!! LMAO!!!!!

ms mac said...

Yeah, can't believe this dude's calling somebody a bulldog when he's out here straight looking like Alice the Goon.
https://images.app.goo.gl/yj7Bw2HhkRNXWKuq9

Anonymous said...

Iono, my friend husband cheated on her and she got called a bulldog. Not cuz of her race (latina) but cuz well she really do look like a bulldog.

Anonymous said...

To everyone's point..what else is new (shrugs) its 2019 and u can love whoever u love but u dont have to demean an individual/group to justify your actions. That's where these tragic negroes expose their own self hate. He didn't even answer the man's question instead he got defensive and insulted the mans wife..who happens to look like his mother, sister, granny and aunts... This Lost Boy has to live life knowing he would not have been able to pull snow white if he had a regular 9-5p...

Anonymous said...

9:40am He looks inbred. He has theee stupidest looking face like a black neanderthal. Hes already not too bright and with contact sports and constant hits knocking his pea brain into oblivion---Becky probably already has 911 on stake out.

Anonymous said...

Never concern yourself with an individual who's eyes are that close together. Thisis sound advice

Anonymous said...

damn he really do look like a black version of Alice the Goon. Shit. Now I can't unsee it.

Anonymous said...

VladTV just posted this on YouTube so let's see the comments and how many more black males champion this foolishness or fail to check it. The world is watching....... how embarassing

Monique said...

9:37 CHECKMATE I Couldn't have said it better. BTW HE BETTER PRAY HE NEVER BREAK HIS ACL

WTF??!!!!! said...

I could care less about these black men, that devote themselves to Becky and treat their own women like shit. They all have some deep rooted issues and blame black women for everything. He'll be just like all those tragic bastards that end up divorced and a white woman taking all of their money. Unfortunately, they'll just go right out and get themselves another white woman.

Anonymous said...

She's probably cheating on him with a fine white boy.

Anonymous said...

11:03am
I don't watch Vlad TV, he an agent who causes dissension among black folks. All black folks should stay the hell away from Vlad, and stop him from making money off our backs.
Beady eye Patrick's white Becky will run out on his ugly ass once he's out of the nba.

Anonymous said...

My bulldog looks better than his wife.

Anonymous said...

This Beady eyed bastard lived and was raised in West Virginia. So this explains why he is a self-hating coon. He grew up playing basketball and probably only hooked-up with white girls. Fuck him!!!

Lightasmyname said...

Strahan had to give 15 million...

Anonymous said...

He better keep that sun block lotion on deck cause her shelf life ain't long !

Anonymous said...

Becky gonna start looking like sour milk in ten more years.

Susie said...

Unfortunately the price of admission into the whyte wimmen's coochie is to demean and verbally degrade their own women. These fools are creating a huge problem for themselves in later life.

Get ready for a black matriarchy. Yes I said it and I'll say it again: Get ready for a black matriarchy. White supremacy (Heathen sociopathy) is coming to an end to be replaced by us - black women running things. The Lord requires it. #blackwomenareready!

Anonymous said...

Susie, in my heart I already know this.....but I needed another sister to confirm it. Thank you! Big blessings and prosperity to you and all of our black women! #BlackGirlsRock##BlackGirlMagic##WeRule#

Post a Comment