Monday, December 23, 2019

Rihanna Trolls Her Fans Over R9


For past three years Rihanna's Navy have been impatiently waiting for the release of her ninth studio album.

Rihanna knows you've been waiting and she do not care...

Last night Rihanna shared a meme of herself rocking out to her new album while teasing that she is not going to release it.

20 comments:

robin said...

at this point noone cares!!!

Laa soul said...

Well keep it to yourself then! All this girl is doing is classic textbook PR stunts where you do any and everything to drum up publicity for a new project. Rhianna better hope that album don't flop because she will listening to it all by herself sooner than she thinks!

Laa soul said...

And btw what is up with that background tho? If that don't look like a hoarding situation..... And is that puppy jumping in a cardboard box??!!!!! Girl pic a better background next time, especially if you want to promote something.

Anonymous said...

Snitch. Why you cut half her Forehead off in that pic?

Anonymous said...

She makes more money doing her other business ventures anyway, she should probably stick with those. It’s not like RiRi can really sing anyway.

iketernr said...

@9:55 y’all know RiRi’s for head is too much to take in this early on a Monday morning. LOL
THANKS SNITCH! ✌🏽

iketernr said...

Fore

iketernr said...

...or FOUR take your pick...

Indi_flo said...

Puppy bopping hard!

Anonymous said...

Lol!! This is hilarious, she must think she can sing!

Anonymous said...

9:35 AM
BECAUSE IT'S BIG AF

Anonymous said...

She looks like she was drunk when she did her make up.

HELLO, IT'S ME said...

another sampled song . . . all that money and yall cant compose no original music?!?!!?

girl, bye

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

That's a ugly photo of her on top is all I have.

Anonymous said...

Lol Laa, that’s not her house, child. Are you new to these here Internets? Haha

Anonymous said...

LMAO 12:19....I was thinking the same - meme's for the win! I have to explain it to my mama too

Msfre1 (Luxx Monroe) said...

Its a whole lot of people new to these inna'nets. Its also not "another sampled song" since that is the Original song Jump Around, playing, in a MEME, of a dog, in a box, and its not her dog, her box or her background.

Anonymous said...

@12:19pm, no I'm not new to these boards at all. Ask around. My point was simply, if you are going to promote something, especially someone who is known to have a good eye for fashion, image etc. (in some cases), why would you use this, of all things, as your backdrop to discuss your new music??

For all I know that pic could have been taken anywhere, but again, why use it?

--Laasoul

Anonymous said...

Oh and @ 12:19, I forgot to mention btw Happy Holidays!!

--Laasoul

☛☢Twitter☺Fingers☢☚ said...

She forgets that while she isn't releasing, there are newer artists coming into the cut taking her shine.

Post a Comment