Wednesday, January 08, 2020

Azriel Clary Admits Sleeping with R. Kelly and Joycelyn Savage as a Minor


R. Kelly's girlfriend's Azriel Clary and Joycelyn Savage get into a fight on Instagram Live and Azriel admits sleeping with Joycelyn and R. Kelly while she was still a minor...

In the video Joycelyn comes by the Trump Tower to pick up some things for R. Kelly when she discovers Azriel has men in the apartment. The two begin fighting and Azriel blurts out that Joycelyn slept with her while she was a minor and that Joycelyn will soon be in jail along with R. Kelly.

24 comments:

Anonymous said...

awwww sookie sookie...now this i will tune in for

Rainy Dayz said...

Wheeeeeeeet. She got new dick in R Kelly Apt 😂🤣☠
Karma like a mf

Anonymous said...

Wow. When the master's away the cats come out to play. They're both walking, damaged hypocrites.

Anonymous said...

She knew Joycelyn was made to have sex with her as a minor. It would not have been her choice. She knows R. Kelly made them sign things and do things to incriminate themselves so they can't tell on him. Azriel knows that and I dislike her more now knowing she would try to get Joy locked up. She was in the same boat.

Anonymous said...

@ 5:29PM Yep and she gave him R. Kelly's Herp.

Anonymous said...

1- We knew that had threesomes and probably all out orgies too.
2- She's mad at Jocelyn for sleeping with her as a minor, but not r kelly who is more that twice her age?
3- There is only about a year's difference between those two, what exactly does she want her charged with (apart from that well deserved beat down)
This bitch been had a chip on her shoulder, she is so annoying and NOT a victim of anything except being born stupid.

Anonymous said...

Wonder what Kelz is thinking right now.

Tippie Hippie said...

This is really sad and tragic these girls don't know anything. Damn

Anonymous said...

R in NYC says:

So happy I raised my daughters to not be money, fame chasing groupie hoez.
This is so stomach turning.

Dj's Wife💋 said...

@5:31 How Azy knows that you don't like her???

Anonymous said...

^^^every time you post about your kids, you have one more.

Anonymous said...

@5:49 How you calling her "Azy", you know her too??

Rainy Dayz said...

ooh chile. Yall folk talking like yall know these ladies or are you these ladies. Let us know. Enquiring minds want to know


@5:32 baby I forgot about that 😫

Gg57 said...

Annnnnd scene! Good job ladies! I wouldnt be surprised if this is promo for a reality show they secured with Mona Scott. The money has run out so they have to find work somewhere. Lol

Anonymous said...

R in NYC says:

We don't know them personally but we know ho shit when we see it.

Anonymous said...

These little girls as dumb as a bag of rocks.

Anonymous said...

5:31PM Said they dislike her even more now not, she knows I dislike her.

Anonymous said...

Right now, it's literally, "when a women's fed up."

I'm so sorry for these two, but I don't feel anything for them. I don't wanna share my age (about the same age as their (parents), but everyone knows that RKelly is nearly a 25 damn near 30 years predator; it's public knowledge. These young ladies parents were the real groupies and placed them on a silver platter to a predator. Who does that dumb shit?? All these folks had a stake in getting a money grab. Well, that train is at a final destination in the jail house and now these niggas want to sing like birds and vomit at the mouth.

Go get some therapy, a job, a trade, go college or get a new sponsor, etc.. but at any rate get the fuck out of here... They're sickening and broke ass fuck now. Let the chips fall where they may. Fuck them and praying for the real victims

Anonymous said...

What the fuck? Well damn...all this...

Anonymous said...

I am speechless

Anonymous said...

What the hell is going on here. I hope they didn’t get the money. Because U2 bitches is kicking in today. This is the Trump Tower. Not the Crenshaw and Normandy villas.

Anonymous said...

@600pm That’s an insult to all rocks

Anonymous said...

^^^ the bag is pissed off as well

☛☢Twitter☺Fingers☢☚ said...

Well knew that

Post a Comment