Tuesday, February 04, 2020

A Fall From Grace Pulls Huge Ratings at Netflix


Tyler Perry's latest movie, 'A Fall From Grace" pulls in 26 million viewers world wide...

Tyler broke the news this week thanking the 'Tyler Perry Army' for their continued support.

17 comments:

Sunno said...

It was terribly good. I couldn't stop watching.

Anonymous said...

We tuned in because of all of the bad reviews Tyler! Your core demographic (Ms. Hattie from First Baptist Episcopal) ain't paying no $13.99 for no damn Netflix. At the end of the day ratings still equal $ so congrats-I guess

Anonymous said...

I turned after I seen Tyler in a man wig.

Gg57 said...

People love bad movies. Thats why they keep making Sharknado films. They are so bad they are good. Annnnd I see yall aint boycott Netflix like Monique told yall!!!

Happy Pants said...

He doesn’t even care that it sucks. He is just a greedy man who will take it anyway he can get it.

Anonymous said...

Netflix now will count viewership based on just two minutes of viewing time — "long enough to indicate the choice was intentional," per a footnote to the quarterly report.

Anonymous said...

Like watching a car wreck, I couldn't turn away. I did feel like I had wasted 2 hours of my life once it was over though. The movie sucked.

LVBoogie73 said...

This movie was soooo good. I'm not tripping over the bad wig scenes folks seem to be fascinated with.

It's just cautionary reminder that no matter your race, socio economic background, gender, etc...it's always a mutherfucker out there looking for a sucka; someone very vulnerable and to some extent everyone cannot be trusted. I loved it and when my kids get older I will let them view it. Nothing but a life lesson and this stuff happened every single day. We gotta stay prayed up and vigilant!

Anonymous said...

TP like- "Now what was all that bs y'all was talking???" (staring Ice Cubicly) LOL!!!

Anonymous said...

NUMBERS DON'T LIE! I'M NOT A TYLER PERRY FAN, BUT I REALLY ENJOYED THIS FILM AND SO DID A WHOLE LOT OF OTHER PEOPLE. I ONLY WATCHED TO SEE IF I'D CATCH ALL THE SLIP UPS OTHERS DID AND I HONESTLY DID NOT BECAUSE THE STORY WAS REALLY GOOD. AND THAT PLOT TWIST...WHEW!

Anonymous said...

You’re welcome.

Anonymous said...

That movie was SO good! Can't wait for his next one ....

Anonymous said...

11:46am

All that negative publicity actually worked in his favor. That was free advertising at it's finest! Haters are fans in real life whether they know it or not. Team work makes the dream work. LOL!!

NiyabinghiWerewolfObeahWoman said...

I'm going to have to watch this, a few of my fellow sista witches called me, pinching their nipples to this, like gurl you gotta watch the new TP movie lol I will watch it tonight.

Anonymous said...

The movie is a cautionary tale of fake friendships and these con artist ninjas out here.

Anonymous said...

The wigs were hellacious, the movie was good, plot twist was really good. Shout out to all the new black actors TP routinely employs. Love me some Felicia!

sreels said...

Awesome movie as always Mr. Tyler Perry! I enjoyed it so much I watched it again with my girlfriends visiting. It had me captivated with all the twists!! Keep doing the dang thing Mr. Perry!!!!

Post a Comment