Friday, April 24, 2020

Bad Night for Girlfriends at the NFL Draft


Last night college football stars Cedarian "CeeDee" Lamb and Isiah Wilson had their girlfriends steal the spotlight while they were being drafted into the NFL...

At the same time the Dallas Cowboys announced they were selecting University of Oklahoma wide receiver CeeDee Lamb, his girlfriend was busy trying to get into his unattended cell phone, which he promptly snatched out of her hands on national TV.


Meanwhile University of Georgia offensive tackle Isaiah Wilson's mother had to physically remove his girlfriend from her son's lap while he was being selected by the Tennessee Titans.

13 comments:

LVBoogie73 said...

Damn...Black or white, these 'lil girls better hope these dudes stay with them. Men are fickle and full of shit; not all of them. They getting ready to make a lil change too??? Let the games and groupies began.

Anonymous said...

Lol! That second one had me weak af! Momma said get out the way! You ain’t family! @8:47 That white one better start taking social distance walks on the trails around her local park because these build a body groupies are out here looking for young, naive ballers and they will have no problems with taking who she thought was her man...period. Lol!

LVBoogie73 said...

9:05 Say again and say it loud for the folks in the back!!LOL!! Facts!

R in NYC said...

Yeah I was watching last night and I saw Becky get yanked away from dude. I was dyin laughing. Those girls know whose going to the NFL. They latch on early and hope theyre still around when the money come rollin in.

Anonymous said...

The mom needs to be careful how she treats Blondie. Black male athletes have been known to turn on their Black mammies for the "others"

Anonymous said...

These hoes will pop out a baby now to secure the Bag. But sometimes that back fires and they
have to chase the men down.

Anonymous said...

I had a college sweetheart who played ball. So I get it. That puppy love be intense. The first girl barely had clothes on. Smh. Other than that young love is cute but dangerous. They def will be cheating if it last cuz they toooo young to be settling down....

ms mac said...

They should ask Cam Newton and Antonio Brown's baby mamas how that's working out. Oh right. They're different and special. It would never happen to them.

Anonymous said...

Bwahahahahahahaha


Bihhhhhhh......Mamma Was Like "Ain't Nobody Coming To See You, Otis!!

Anonymous said...

Sad. These are girls whose mamas probably taught them to use their beauty to get a rich baller. 10 years from now you're gonna see them on Iyanla Vanzant crying like Laura Govan.

Anonymous said...

These hoes be doing the most!!! We all know damned well that neither of those young women will be around when the check comes. The guys didn't even look like they loved them. The first dude didn't snatch his phone back, but he took it back quick. Why was she even reaching for it?? He might need that phone too, to speak with a coach, or an agent or the team GM. The other girl was all on his lap and shit, he didn't touch her once. It didn't even look like he noticed she was on him.

Let these dudes have their moment. It's a life changing moment for them and their families, and they've got their ass in the way taking the shine off of who it should be on.

And I don't wanna hear that they "stuck by them" shit. We all know the game.

NiyabinghiWerewolfObeahWoman said...

I don't watch sports, so I don't know any of these people.

Anonymous said...

LMAO at the second video. Reminds me of when Kim K and Kris Jenner interrupted Reggie Bush interview, and we see how that ended. LOL

Post a Comment