Thursday, November 12, 2020

BB Judy Lavishes Da Brat with Gifts


Back in March Louisiana entrepreneur Jesseca 'BB Judy' Dupart gifted her girlfriend, rapper Da Brat, with a Bentley for her birthday [click here if you missed that].

Apparently Jesseca loves lavishing Da Brat with expensive gifts...

20 comments:

Anonymous said...

Judy body looks so nasty. I wonder how well all these Frankenstein bodies will hold up in the next 20 years.

R in NYC said...

Money can't buy you love but I guess you can still try.

Anonymous said...

^^^^^^^^^^^^^^^ All of that !

Anonymous said...

They seem happy and that's a beautiful thing. Shouts out to them, lemme figure out how to find a woman like that lol

Anonymous said...

She cant be making that much money during Covid. I will be waiting for the story on how the banks came back for the cars.

Brat you still owe money to the woman with the cracked skull you injured. Your a disgusting woman. Lick Lick

Anonymous said...

When a mf is doing teeew much, issa sign something ain't right.

Anonymous said...

I can't stand an o'l braggin azz n*gga. You can always tell they aint never had sh*t. Pretend you're wealthy and purchase in silence.

Missy Jones said...

They look like twins. Get a man already.

Anonymous said...

I hope Bratt's love is real because I would hate to see her break this woman's heart. They both seem to really enjoy each other's company and they're living their best lives, so who could hate on that! Judy is clearly a giver. Enjoy your life people and stop giving a fuck what other people think about it. If you're not being abused or taken advantage of and someone is treating you like a queen, take it all in and give it your best shot.

iketernr said...

The same thang it took,
To keep yo baby hooked,
It’s gonna take the same thang,
To keep herrrrrr.

Don’t stop spending boo boo. It’s gonna get ugly as you if ya do.

chevychick said...

I didn't know who her gf was, went and looked at her ig, looks like they have fun, and are happy...no hate over here. I got one question though: is Lisa Ray and brat REALLY sisters, or are they "sisters"...just asking cuz she was hella mad, almost like a scorned lover, instead of like a sister.

BaybeK8s said...

That's all fine and dandy. But... has Shawntae paid Shayla Stevens her money, yet? Inquiring minds wanna know.

NiyabinghiWerewolfObeahWoman said...

This broad ain't got money like this, and what's up with all these damn flossing on social media. This must be done for the young girls they are trying to recruit to turn them out on prostitution. Both these two black devils look wicked in the face, I would not be surprised they are madams, pimping out young girls.

Queen said...

Why don’t she pay court cost and that settlement money

Unknown said...

Money cant by you love judy

Anonymous said...

It should go towards that settlement! Has she settled that!?? Cause I knooow she hasn’t paid that 8 million yet! The settlement was only what!? Last year and was for 6.4 million and GREW to 8 million with interest! Yet she running around showing off expensive ass Shyt Smh! Karma gonna get her ass. That poor girl she messed up is suffering for life :(

Anonymous said...

Da Brat needs to go back to jail or have wages garnished in order to pay her back.

Anonymous said...

Lavishes those wearing FAKEABABY huge silicone boobies!

Anonymous said...

Personally I hope Da Brat will have a hellish life for the rest of her days. Ever since she attacked that waitress I've had nothing for her. Praying Da Brat will have AWFUL karma! And this Judy can get some too for even being w/someone like this.

kupkake said...

Look a likes...*

Post a Comment