Wednesday, October 27, 2021

Stephen Hill and Chante Moore are Engaged


Former BET president Stephen Hill announces his engagement to R&B singer Chante Moore...

Last night former network exec Stephen Hill and singer Chante Moore released carefully coordinated social media posts to both go public with their relationship and announce their engagement.

24 comments:

Anonymous said...

#first !!! and HERE for the READS, uh-ruh, i mean comments

Anonymous said...

...also, SNITCH, the word is spelled "aisle", not ailse #spellcheck #gobacktoschool

Anonymous said...

I thought he was gay?

Anon said...

11:03

Yep, that dude got outted years ago by a former BET employee he tried to put the moves on.

And Chante kept alluding that her Ex , Kenny Lattimore, was gay too.

Shawn B. said...

I guess Chante likes bi-sexual men.

Anonymous said...

This will be Chante's 4th marriage. He maybe gay but Chante said she's not getting any younger and wants to secure the bag. She doesn't want to end up 75 years old singing at barbecues for 50 people.

Anonymous said...

...ain't that why T.J. HOLMES left BET , b/c Stephanie Hill was tryna have eem (?)

Anonymous said...

Recently saw Chante at a concert in Houston at Queen Cora's Royal festival. She looked amazing!!!!. She wore booty shorts and I'm convinced that she is a body-snatcher because she stole some fit 23 year old woman's body. Face looked awesome too. This picture does not do justice

Gg57 said...

Anonymous said...
This will be Chante's 4th marriage. He maybe gay but Chante said she's not getting any younger and wants to secure the bag. She doesn't want to end up 75 years old singing at barbecues for 50 people.




I had no right to laugh as loud as i did omggg

Anonymous said...

She sings like an angel

R in NYC said...

Gay men are winning I suppose.They get to have their sausages and muffins too.

Ella M Nopea said...

Chante's got a man at Home....

The King Of The Real said...

Im happy for them

Anonymous said...

What all y'all said...she & Tracey Edmonds has the same type taste in men..

Anonymous said...

This man looks like a Black Jeff Bezos. And that's not good. And yes he truly does look like he got some sugar in his tank.

NiyabinghiObeahWomanWarrior said...

11:28 AM
Yo ass is going straight to hell for that comment, I damn near choked on my apple, yo ass is a fool. I don't know anything about this man, if he's a gayfer or not, but it's nice to see a rich black man, marrying a beautiful sista, so no shade her and if her ass like men, that dip his big toe in the man pool from time to time, that's on her. I ain't sleeping with him so no fucks here.

Anonymous said...

Somebody had to dust her off after 4 marriages. Its hard out here in these streets. Gurl got to do what a gurl got to do. He may be gay but she know the coins is what makes the world go around. I didnt say she was a gold digger (in KWest voice)

Anonymous said...

@2:50, just what I was singing while thinking.. Eeh there is a part in the video where she grabs his ass or possibly balls from behind. She knows what's up and just like someone said, she don't want to be singing at barbeques at 75, lol!!! Damn it's a cold ass world ��

Lynny said...

Yall keep saying it's her 4th. I think its the 3rd. Before you say Google I did. Who was the 3rd husband? It was Kadeem Hardison, Kenny L. And who else??

If anyone knows please add. I'll check bck. Thanks 😊

Anonymous said...

@10:32pm

Chante was married to some white guy he was her first husband they went to the same church. I think she was in her early twenties.

Anonymous said...

Chante looked into her crystal ball. She knows that as you age she's 54 years old, your ass gets bigger, wider and the venues get smaller. She wants to know that she doesn't have to hustle like she did when was younger. Chante is more than willing to look the other way while her husband Stephen gets a little dick every now and then. Just as long as he leaves the credit cards on the night table.

Anonymous said...

Ugh, black men do not look right without a mustache.

Anonymous said...

"Chante Got A Man At Home." Hope he ain't a Woo man.... Joking lol...Good luck to the happy couple! Chante is very beautiful...

Anonymous said...

Why judge him by his past? Maybe he don't want men anymore. Dude is 60 years old.

Post a Comment