Monday, December 27, 2021

NeNe Leakes' Scorned Cub Promises to Tell All


Over the holiday weekend NeNe Leakes much younger secret lover, Temper Boi, got in his feelings and confirmed their months long fling, just as the recent widow was going public with her romance with Liberian businessman Nyonisela Sioh [click here if you missed that].

Now the angry youngster is vowing to clear the air...




Meanwhile NeNe and Nyoniesha are currently on baecation in the Caribbean.

17 comments:

Anonymous said...

Fake storyline. Nene still wants to be a housewife

Anonymous said...

He looks old and young at the same time. He also looks male and female at the same time. I'm confused.

Anonymous said...

It just seems like te story is really this dude is a Ma'am.
Andy and dem said they dgaf wtf is going on in NeNe Land they not paying for it.

Anonymous said...

That's a trans nicca.

Anonymous said...

How much Nene pay you to make this dumb sh1t up lil boi?

Unknown said...

These 2 need their own 'transformers' situation comedy. If that's a born male, I foot race you too the moon.

Indi_flo said...

^^too funny omg

Anonymous said...

I know what it is. He looks like Donna Goudeau.

Vernell said...

I'm all ears and ready to hear his version of what went down besides NeNe's Big Old Moose Panties...Lol...

Anonymous said...

I thought that was Nene without the wig in that second picture. LOLOL

Unknown said...

Omg I thought that was Mannie Fresh LMAO!!!

Whoever said lil bro looked old and young 🤣

The King Of The Real said...

Atlanta is reckless

Sam I am said...

@11:50am, best comment of the year. I'm confused as well.

Anonymous said...

@1150am I can't stop laughing at this comment. The accuracy does not escape me.

Anonymous said...

Nene got this thing pregnant.

ms mac said...

Yeah, Nene needs to come get her girlfriend before she start spilling secrets.

Anonymous said...

I saw some other pictures of him, and he has a nice body. His face does not have that, I'm a lesbian look.

Post a Comment