Saturday, January 29, 2022

Tisha Campbell Nearly Abducted by Human Traffickers


Actress Tisha Campbell barely escapes a kidnapping attempt by human traffickers...

Tisha shared her account on social media to warn others. 


31 comments:

Anonymous said...

If she had gotten a lil closer they woulda said, "Excuse us ma'am wrong address." Shit sound a lil Smolettish. Has all the elements and no video, Which movie is she working on

Graphic_Designer said...

🤣 Keisha please, they would returned your old a..

Unknown said...

Just think of ho

Unknown said...

Was this recent or yrs.ago? How many could you have saved yrs.ago. If its now, bish please, go play bimgo.

Anonymous said...

Tisha is currently filming a movie on abductions. Coincidence? This sounds suspect.

The King Of The Real said...

So no uber or lyft? RIIIIIGHT.

Anonymous said...

Cause I ain't Gina, Bitch! New hashtag ��

Unknown said...

I cant take anyone serious who uses a filter during an announcement video that is dealing with such a serious topic. Like wtf??? If your face aint ready just WRITE the post then shiit

Anonymous said...

What's up with the filter. Looking like a Karen. Not a wrinkle nowhere and washed out skin color

Anonymous said...

Tisha is the reason for the demise of the Martin Show. She lied on Martin about sexual misconduct. Look at her....only because she was light skin is why she got a pass for being attractive....funny looking like a blow fish.

Anonymous said...

She did say that there's no car or rideshare type of service where she is/was. That's possible if she's in some deep rural or suburban area. They're not everywhere.

Anonymous said...

^^^Exactly. No listening skills. And these fools acting like they only kidnapping 12 y/o and supermodels.
Ya'll better be careful out there!

The King Of The Real said...

@8:51 how did she get there? Dumbasses

Anonymous said...

@ Graphic
I said the same thing when I read the post. That mouth alone without trying out the worn-out puss would have her thrown out on the street while the car is still moving.

Anonymous said...

^ LMAO that was funny. Tisha is not ugly but she is the type that the wrong hairdo, make up or outfit and shit could go wrong. Alot of times with her its all three. IF this happened like she says were the 'nappers even prepared with a big enough bag to fit over that head of hers. Oh Tisha.

Unknown said...

@2:14

LMAO! That's exactly it! Tisha's hair always, ALWAYS, ALWAYS (!!!) looks a fucking hot mess! And the crazy thing is, if she would just invest in a $1k lacefront wig, she would look 100x better! But that shaved side, fucked up weaves, wigs, and ponytails be having her look like "who dun it, and what for!" . Reminding me of Queen Latifah ex con ass on Bringing Down the House smh...

As for the abduction...lawd...I don't believe Tisha as far as I could throw her. Even if she's in some remote area of the country that is too rural for ride-sharing, she could always Google a cab company, have her assistant, or a production assistant - arrange for transportation. I ain't buying this "I asked some random yt dude and then a van mysteriously pulled up!!"

Like, girl...what? Lmao we are on the precipice of a race/class/gender war and ya ass out here asking fucking strangers (no name, no badge, or verification that he actually "WORKED THERE") to call you a damn cab?

Smdh

Qbevonne67 said...

Tisha needs to ask Tichina Arnold for some hair and beauty tips. Say what the hell you want about Martin going in on "PAM" aka Tichina, her hair, style and clothes were always more on point than Gina's. Again, as someone alluded, Tisha gets a lot of passes because of her skin color being lighter. Tichina was always the more talented and btw, she is the only person from the Martin Show, still relevant and kicking in something.

Duane Martin messed her up. He talked her into suing Martin and brainwashed her dumb/A and their martial finances. Funny she don't phuck with Jada, although Will hangs out with Duane? I saw an interview with her last year and she said how broke she is and that how it was humbled her......SMDH! Makes no sense. Just off the Martin and my Wife and Kids, she should be doing ok?

I do know in California, this is a common issue. People and women disappearing and being trafficked across the border of Mexico in California. Especially in Southern California. Again, why was she in a low budget filming environment like this in the first place?

She needs Tichina's agent and a re-glow up and get herself together.

Unknown said...

^^^^

Tisha was filming on location. Either in Canada or some Midwestern area (Oregon etc)

Gg57 said...

She lyin.

She needs publicity and sympathy because her career is in the toilet. She needs all the help she can get. This movie she is in probably only gave her a couple scenes and thats it.

It probably hurts her that all of her celeb friends like Vivica Tichina and Tasha Smith are continually booked while she cant even get a speeding ticket. Hell even Duane is working more than her these days. Especially since he is on the Bel Air reboot.

Poor Tisha.

Anonymous said...

See what had happened was the bandits saw some of her filtered photos, so imagine their shock and horror when Gina came outside. Is there any word on the color and make of car people supposed to have a BOLO for? Police got any leads. At least she is not droppin another video of her crying about Duane again.

Sam I am said...

I believe her. I almost got snatch up in Cali. I was thinking, I'm less likely to be a victim because I'm older and wearing scrubs to work. They don't care. They prey on black women.

Side Note: I don't understand the filter. I didn't think it was TC until I heard the voice.

Anonymous said...

I don't mind the filter if she thinks it does something for her. What I don"t get is her going back and forth with those creeps. As soon as she noticed what was up she should have taken off. Don't argue with them. She's lucky that they didn' pull a firearm on her.

Tiff said...

Y'all know Tisha BEEN nutty as a fruitcake!

R in NYC said...

Hmmmm...sounds sus to
me.

Anonymous said...

I believe her. Even with Uber you have to be careful. Can't just jump in any car.

Anonymous said...

LMAO.. cocaine is one hell of a drug (in my rick james voice) she know she lying... they not trying to snatch no old ass woman. LMAO.. hahaha stay relevant boo. LMAO...

Anonymous said...

The Brownsville PD confirmed that they interviewed hotel staffs & reviewed video footage & they were unable to find evidence of an attempted abduction. In other words....Apple Head is lying & she better be careful before they Jussie Smollett her.

Anonymous said...

That was a warning from your ex-husband and his lover for you to stfu, Tisha.

Anonymous said...

Video cameras don't always pick up everything.

Anonymous said...

That filter is telling lies! You "Not Gina B&tch" but got on a You Go Girl beanie. You filming a movie about the exact incident you are talking about. BYE GINA!!!!

Anonymity said...

No...Im not able to receive this..Way too much interaction with the "would be" before it became true !

Post a Comment