Thursday, May 26, 2022

Ice T Shrugs Off Baby Stroller Controversy


This week OG rapper Ice T and his wife CoCo went viral for pushing their 6-year-old daughter around in a stroller [click here if you missed that]. 

Ice T shrugs off his parenting critics...


23 comments:

Anonymous said...

so gross

Anonymous said...

That albino baby holding on to them tits

Anonymous said...

Eat a bag of dicks. Very telling ice tea

Anonymous said...

237 - LMFAO I just hope that those are the only parts of her parents she is able to identify and be so familiar with. Bad enough as it is could be worse. Tea has to defend the shits the only thing the kid gets clowned for is looking like him. Glad Hollywood never got him to put on a dress cuz we see what it would be for him with a bow.

Anonymous said...

I will never understand why people care so much about what other people do. The girl isn't being abused so mind your business.

Anonymous said...

If the blogs weren't talking about them they'd be mad about that too.

Anonymous said...

IT and C need to take a page out of Beyonce's book. She tried to share her first daughter but had to keep her out the public eye for years due to her going thru her camel stages. Note we dont see the twins cuz they need that boy to get over it but eventually the butterfly did bloom. And prayfully in this case with fingers crossed shorty will too.

Anonymous said...

Ice-T's go-to response is always to eat a dick, uh, ok

Anonymous said...

Coco is overly excited that he let her have Chanel she is obviously obsessed with her baby lol. Let not act like we haven’t seen Mexican women doing the same with 4-7 year olds lol.

Anonymous said...

They are way too hard to look at in one shot. Bless em though cuz Ben is so happy looking it makes her cute.

Anonymous said...

Eat a dick eh? Bet he taste plenty on that geriatric hoe of a wife’s breath.

Anonymous said...

Uh Huh Tried To Tell You Coco & Her Spawn IS Mama & Girlfriend ..

It Is The Sexual Undertones For Me.

That Child W That Alien Head Looks Demonically Possessed IDC WHAT Anyone Says

@4:11 Open Your Eyes . You Can't See ?? Or You A Long Suffering Celie- So Conditioned To Abuse You Are Comfortable/ Desensitized To Ish & You Sound Silly In Defense Of These Monkeys When Tea Got A Long List Of Why HisTrailer Park Queen' Is Better Than YOU LOL

Anonymous said...

Why don't they just *Go Sit Their Asses Down*!

Anonymous said...

She's a Ole Hoe, trynna hold on to whats left of her sexy years & him and his look alike daughter need to focus on staying out of the blogs!. Stop posting Shit & we won't talk about it!. *There problem MF solved* SMMFH @ Deez Mofos...

Anonymous said...

I will never understand why people care so much about what other people do. The girl isn't being abused so mind your business.

Anonymous said...

At this point Ice T is a cuck and need a strong black buck for his super thick old hoe. Coco look like a good 180-200 pounds of ass, titties and jaw. Ice T ain't been in her vagina for years, he just make money and let her spend it on cheap mother daughter outfits.

Anonymous said...

9:56am I will never understand why silly b*tches like you come on a blog to criticize what other people talk about. You obviously care what people do too or your dumb azz wouldn't be here.

Anonymous said...

^^^^ that part

Anonymous said...

With them big ass titties still producing milk Coco could solve the breast formula shortage by feeding the thousands of hungry babies. Ain't like she got anything else to do with her life.

Anonymous said...

This looking like some lesbo/ hoe/ incest / freaky/ some charges shyt.

Anonymous said...

I think Coco can't accept the fact her Neanderthaler child is not a baby anymore. The gross breastfeeding, and now the stroller. Just ugh.

Grace said...

She's precious.

Anonymous said...

This is the nastiest, trailer trashiest woman I have ever seen. Shame on Ice-T for procreating with garbage.

Post a Comment

New Commenting Rules: Please watch your language. Disguise curse words if you must use them and do not threaten or attack other commenters.

Comments violating the rules will be deleted.