Friday, July 08, 2022

Doja Cat Blasts Teen 'Stranger Things' Star for Leaking her Messages


Doja Cat calls out 17-year-old Stranger Things star Noah Schnapp for leaking her direct messages asking him to hook her up with his co-star Joseph Quinn...

It all started after Noah randomly posted a direct message from Doja Cat on TikTok.



After the messeges went viral Doja went live on social media and told her fans,
“That’s like borderline snake shxt. He shared information that I didn’t feel comfortable with him sharing… It feels like a weird power play. I already said some shxt to him.”

27 comments:

Anonymous said...

THIRST-----TEEEE

Anonymous said...

Why she mad. She should know in this day & time nothing is secret. And she didn't say not to tell anyone. She should hv looked harder for him and maybe she would hv avoided this. It's not really that big of a deal.

Anonymous said...

There is nothing cute about Joseph Quinn. His face looks like it's not finished developing.

Ella M Nopea said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

But why dm a 17 yr old looking for a hookup? What were you thinking?

Anonymous said...

iDk HiS iG oR tWiTtEr..... it's literally his name dummy. And she mad weird for asking a snot nosed 17yr old kid sh1t like that anyway.

Anonymous said...

She couldn’t find his DM to slide into, and his account is his first and last name???? Ma’am. She did some dumb shit.

Anonymous said...

Looks like she doesn’t have all these options..

Anonymous said...

That Bitch was high as a kite!!

Anonymous said...

He did what a teenager would do. Girl bye.

Anonymous said...

It was a mistake to think a dorky looking kid would be chill. Especially one that is looking to gain more attention from being what he is, a kid. He’s 17 years old. It’s okay, Doja, girl. We live and learn.
One thing for sure, Noah will get that same treatment from someone else and he won’t like it. It’s funny when people try to humiliate others but can’t take it when it’s done to them.
You’re going to have to learn how to navigate social media better or have one of your assistants do it. No biggie! Now go get your man, girl!

Anonymous said...

I don’t think he’s built for that cyber bullying life. He probably should have thought twice before trying to be cool.

Anonymous said...

What All y'all said. Bitch couldn't find Quinn on Twitter....
Dead at he comment abiut the face not fully developed!!!

Anonymous said...

he’s a stranger but she expected him to keep her wack secret?

nas was right about this one *yuck

Anonymous said...

She’s always doing dumb shit on the innanet…. She’s just as wack as he is!

TheBarberLady said...

Girl....who tf does she think she is!!!!! Snake shit?? She was on some weirdo, 2nd hand, creep/stalker shit. Bitch you Doja Cat. Go get your own dick.

Anonymous said...

She's very inarticulate. I couldn't get through that video with her saying "like" every two seconds. As other comments have noted she's probably on drugs.

Anonymous said...

This TEENAGER was there posting up "look at this crazy bish sliding up on my DMs trying to get a hook up with my colleague" bwahahaha He's right though, full a§ grown woman trying to get hook ups through a high schooler TFOH. Crazy a§ drug riddled bish.

Anonymous said...

She is too old for all of it gross pedo!

Anon said...

She's 26, he's 17.....what in the R. KELLY was she thinking?

Susie said...

Just trying to please satan.

Anonymous said...

Keep her away from the kiddos lol she a pedo!

Anonymous said...

She got the humiliation that she deserved.

Anonymous said...

Wow! So many teen protectors here yet we see so many slurring it up in your neighborhoods. Do you speak out in those cases or just shut up because you know you will get cursed out and/or shot for not minding your business. Internet tough is wack when we see your teens pregnant and looking dumb.

Anonymous said...

**slutting**

Anonymous said...

☝🏽 Doja girl WTF are you talking bout?

Anonymous said...

I knew something was wrong with this chick. lol

Post a Comment