Thursday, December 18, 2014

Bobby Shmurda Arrested In Guns and Drugs Sting


Rapper Bobby Shmurda and his whole clique arrested during NYPD task force sting…

Bobby Shmurda and several members of the G-Stone 90s were were taken into custody yesterday immediately after leaving a recording studio in midtown Manhattan.

Apparently GS90 has been under surveillance for months by the NYPD Brooklyn South Violence Reduction Task Force and the Brooklyn South Gang Squad in connection with a series of gang related shootings and drug trafficking.


Shmurda, who's rap lyrics include claims that he's been selling crack since the fifth grade, once boasted in a New York Magazine interview, "My music is straight facts."

23 comments:

Anonymous said...

Congrats for being stupid. Cops ain't playing with these black boys. They don't like you and rather see you in jail. You better act right or get locked up tight.

Anonymous said...

Dummy

✿✿Dotty✿✿ said...

lmaooo now he can do the Shmurda dance in his cell block smh.... They get opportunities and the fuck it all up.

Anonymous said...

He basically snitched on his entire crew on Hot Nigga. Get a hit record or go to jail trying.

CutiePie

Anonymous said...

They're gonna love that baby smooth chocolate skin in prison.

Anonymous said...

(In my Fred Sanford voice) YOU BIG DUMMY!!

Anonymous said...

This is who your kids look up to now

Anonymous said...

Yessss. Sweep these useless fools off the streets. And their (potential) baby mommas. We need to prevent more "schmurdas" from ever being born.

Anonymous said...

how the hell does a dusty ass nigga like this even get into a record label office let alone before gay ass chinese slipper scarf wearing l a reid? fuck outta here with this dumb self incriminating fuck shit

Anonymous said...

He's dumb, they've been watching these dudes for a minute now. The song only helped them figure out things they didn't know. Oh well.

Anonymous said...

Snitch this new capcha is WORSE than the last one! WTF!

Anonymous said...

oh well sucks to be them

Anonymous said...

Nothing better to do..they don't even try. Rap themselves right in the pen.

Anonymous said...

@ 8:17. The cops do like these "boys"..... A lot! They are creating lots of extra cash fans overtime for these cops by needing to be baby-sat and constantly getting locked up. If only the fools in the ghetto would dislike these "boys"...

Anonymous said...

Black folks were outraged and trying to get people tossed from their label when Rick Ross rapped about raping women and when that little flea disrespected Emmet Till, but you don't hear a peep when these little battery's are rapping about blasting each other and selling drugs to their own people. And getting signed by record labels!! !!!!!!!!!! ! Nope. This isn't priority, is it folks? I can't wait for all the nation's ghettos to be eliminated. These people better learn how to swim, cuz they will be relocated to a desert island somewhere.

Anonymous said...

The "Hip-Hop Cops" are real.

Mimi Jean said...

See this is what I'm talking about lock these little nigglets up. These are the same little nigglets who block the entrance of your apartment building smoking weed and hanging around. These are the same little nigglets that encourage the bullshit music they push on the youth and some of y'all ignorant grown folks. Sorry bobby dreams shut down......good! Sick of us as black folk pushing and promoting this bullshit, that's why they don't respect us now as a people. Now I'm not saying we have to stray from things that make us a people and our characteristics, and what make black people so beautiful, but let's not stand behind ignorant ass music and a phony ass lifestyle like glamorizing pimps and hoe, chasing materials things, highlighting being a whore man or woman. I swear this world is coming to an end! "Tell why you mad son"

Anonymous said...

I could not hop on the band wagon strictly because of his song lyrics. While folks were doing the shmoney dance, I was thinking about this dude selling drugs at the age of 9. I knew the Ds were listening and making connections from his songs too. It was only a matter of time.

Todd said...

Nothing but Coward Fuuck Boys(CFB)....comfortable running after their own kind to shoot their own kind down, but nowhere to be found to shoot these white men/cops down. SMH

The King Of The Real said...

When keeping it real goes wrong

Anonymous said...

HE CAUGHT A BODY 'BOUT A WEEK AGO WEEK AGO!
NOW HE GETTIN' SALAD TOSSED IN PRISON HO PRISON HO!

Anonymous said...

He really does have nice skin tho...look at how his shirt is reflecting onto his skin :)

Anonymous said...

Dannigga madd black, son.

Post a Comment