Thursday, March 21, 2019

Peter Thomas Shares Cringeworthy Selfie


Real Housewives of Atlanta ex-husband Peter Thomas shares a cringe worthy selfie of his new girlfriend...

19 comments:

Anonymous said...

R in NYC says:

Damn he's furry

Nestafan2 said...

This photo makes me want to call child protective services.

Anonymous said...

Man please. You could have kept this to yourself.
Then you have the unmitigated gall to talk shit to your followers, misspell and use trash ass grammar at the same time. "can't Waite to read y'all fucked up comment". Yeah, whatever....

Anonymous said...

I'm so mad I clicked on this shit

BaybeK8s said...

Uh... no. To the party city Halloween spider web/spanish moss on his chest and the very young woman in his arm.

Angie said...

This looks perverted

Shootingstar said...

Yuck.

Unknown said...

Y caint y’all let peter n his great granddaughter live

Laa soul said...

The hell???? Uncle Ben chest looking like a ski resort.

iketernr said...

Pete’s got a little R in his blood huh?

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

Is this nigga for real? I know his ass know damn well he too damn old to be on social media, with bedroom selfie. Patriarchy got men really delusional. Don't nobody want to see this geriatric fool in bed with his "woman" and her dollar store satin bonnet on. What in thee entire fuck, In my Sho Nuff voice Nigga Please!!!

Anonymous said...

That woman is in her 40s. Some of you are crazy as hell.

Tippie Toes said...

GROSS! YUCK! ICK!

Anonymous said...

Peter holla at me. I don't wear a bonnet I wear a sexy scarf to bed

Anonymous said...

It may be gross but that's what Cynthia Bailey was in love with. Lol!

Anonymous said...

Lord have mercy this generation of 'men' is a basically bunch of disgusting, attention starved teenage girls. Know his old ass ought to know better. I mean, what man his age finds the need to do and then publicize this borderline pedo sh*t? Damn, I'm glad I got me a real Nubian brother who's glad to be a real man, dedicated to his business, his family, his privacy and our protection.

These tricks are literally for m'fin kids.

Anonymous said...

Borderline pedo? Isn't she in her 40's?

Rebecca Woods said...

Is that a beard on her face well stuble¿?

Anonymous said...

She's in her 40s? His grey hair makes her look way younger and him look old af.

Post a Comment