Thursday, November 10, 2022

Nick Cannon's 12th Child Confirmed


Last week Nick Cannon and baby mama no.4, former 'Wild N' Out' model Alyssa Scott, conformed  she was pregnant with his 11th child, and their second child together [click here if you missed that]. 

Now baby mama no.5,  pregnant DJ Abby De La Rosa, confirms her third child is also Nick's...

...Abby broke the news on her Instagram stories while joking about getting into relationships with Libras. 



Abby and Nick share a set of 15 monh-old twins named Zion Mixolydian & Zillion Heir Cannon [click here if you missed that]. 

24 comments:

Anonymous said...

Its going to be interesting to watch them grow up and how they interact with each other.

Anonymous said...

We don't need his monthly baby count.

Kendall said...

Nick is LOVING the attention from this. He could keep most of these kids a secret if he wanted to.

R in NYC said...

I still can't believe Mariah married this goof.

Anonymous said...

At this point, who really cares. If he wants to be a sperm donor, then have at it.

Anonymous said...

The 12 Tribes of Cannon 🫡

Anonymous said...

It’s the stem cells from the umbilical cords he’s after to slow, regress or stop the progression of his lupus. Cord blood cells are less prone to rejection than stem cells from bone marrow.

Kendall said...

@1059
So how many umbilical cords does he have to collect?? Because this is madness.

Anonymous said...

Stem cells don't cure lupus. Also, I'm not convinced he's having sex with all of them. I'm feeling there's some in-vitro happening.

Unknown said...

Turned into "4years" of what, exactly? Y'all ain't in a "relationship", he uses you for emotional support and you use him for child support; it's called quid pro quo and it ain't got shyt to do with astrology! Gurl, bye!

Anonymous said...

What kind of young women does this with their life for a check? Do you have any talent or skill set besides laying on your back and having kids? This man will never love you (only you) like a man should to the mother of his kids. How do you tell your kids this is how a man and woman should live their lives?

Anonymous said...

Mariah’s babies gonna be going through life saying “My daddy’s baby who?”

Anonymous said...

@10:38 Thank You!! People talk down on the women but Nick is also getting major attention and conversation from all these baby announcements. If HE wanted to (since he is the one footing the bill) his situations could be mostly private affairs. I will say I get the feeling that Abby is forming her exit plan. From those 2 interviews it definitely seems like she knows she cannot continue in this situation indefinitely.

Anonymous said...

These women really set the bar lower than their self esteem apparently. Another check baby that will never have the life of it’s twin siblings, Roc and Roe.
Mammy Mountain Chronicles.

Dietrich said...

Just crazy and nasty

Anonymous said...

How does a mother tell their child when they grow up, "I F*cked your daddy for a check"?

Anonymous said...

622.


Damn.....

Anonymous said...

So nobody paid to find out the sex of the baby on her only fans? Lmao!

Anonymous said...

12 times raw sex...hmm I guess AIDS don't matter...

Anonymous said...

106

I doubt much sex is involved honestly

Anonymous said...

11:04 lmao!!!

Anonymous said...

I’m a little turned off with the reckless behavior amongst black men. Setting a bad example for the next generation. Seems it’s getting crazier and crazier. Babies everywhere with no biological father in the home.

Anonymous said...

Nick look exhausted. His pockets gonna be exhausted. Lanisha (the black one) says she wants another baby (assuming she wants the same baby daddy) so she's gonna double down on that weak cannon sperm. Nick probably go for an even 20 children. He just needs 8 more.

Anonymous said...

I notice Nick gives the women generous compliments but never says I love you to the woman publicly. Diddy is a love rat but at least he don't make babies with everyone.

Post a Comment

New Commenting Rules: Please watch your language. Disguise curse words if you must use them and do not threaten or attack other commenters.

Comments violating the rules will be deleted.